Iată că, la scurt timp după această declarație, printr-o investiție de 60.000 de euro, compania anunță deschiderea unui nou magazin Gerovital în Capitală, al treilea la nivel național, după inaugurarea, în luna septembrie, a primelor două magazine (primul tot în Capitală, iar al doilea la Constanța).
Așadar, această deschidere (în ansamblul comercial Veranda) face parte din strategia Farmec privind rețeaua de magazine.
”Anul acesta, ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor de cel puţin 10%, datorită produselor noi pe care le lansăm, cât şi investiţiilor în cercetare, marketing şi dezvoltare. În România, suntem cei mai mari producători pe această piaţă, lucru care se observă şi în cifre: afacerile au ajuns la 38,5 milioane de euro în 2015”, a spus Turdean.
Gerovital, cu toată gama de produse care se află sub umbrela brandului, reprezintă peste 60% din totalul cifrei de afaceri. Farmec a obţinut dreptul exclusiv asupra acestei mărci în 2008, după 16 ani de dispute şi procese cu Gerovital Cosmetics (fosta Miraj) care avea brandul în portofoliu.