Producătorul sucevean este în discuții cu cei de la Marriott, această unitate fiind una din multele pe care cei de la Denis urmează să le deschidă, atât în Capitală, cât și în restul țării. Nu-i este teamă de competiție, mai ales în condițiile în care furnizorii de materie primă folosită la confecționarea pantofilor și accesoriilor sunt aceiași cu cei ai lui Prada, Gucci sau Ferragamo. Mai mult, desingerul Denis este Davide Vaccari care a lucrat pentru case celebre de modă din Italia.
Patru milioane de euro pentru extindere
Potrivit lui Ilie Cornea, proprietarul brandului, anul acesta urmează să fie deschise mai multe magazine atât sub brandul premium Denis, cât și sub cel comercial Why Denis. ”În următoarele 6 luni vom deschide 15 magazine Why Denis și vom rebrandui unele premium pe care le avem, sub acest brand”, declară Cornea pentru Capital. Omul de afaceri are pregătite 4 milioane de euro pentru deschiderea de noi unități, o parte din bani fiind redirecționați către magazine din străinătate. Brandul românesc va fi prezent într-unul din cele mai noi malluri din Kiev, alături de branduri de lux celebre, dar și pe artera pietonală principală a orașului. ”Am creat deja firma în Ucraina, investiția în cele două magazine este de 300.000 de euro, însă intenționăm să ajungem pe această piață la 4-5 magazine pe termen scurt. Ucraina este o piață bună. Îmi place Europa de Est, iar ucrainieni au bani”, spune Ilie Cornea, menționând că urmărește să deschidă magazine și în alte orașe din Ucraina precum Lvov, Donetk sau Odesa. Planurile producătorului român sunt de a deschide magazine în Rusia, dar și în Statele Unite, în New York și Beverly Hils.
Ilie Cornea deține fabrica de pantofi de la Suceava, unde sunt angajate aproximativ 300 de persoane. Zilnic, fabrica produce 1.500 de perechi de pantofi, comercializați în România la prețuri de 100-120 de euro (brandul Why Denis), respectiv 240-1.500 de euro (brandul Denis). La nivelul anului 2011, cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 12 milioane de euro.