Cu o experienţă de 25 de ani în domeniul ingineriei şi achiziţiilor de servicii şi componente în industria auto, cu precădere pe piaţa braziliană şi franceză, Almeida Junior coordonează, începând din luna septembrie, activităţile celor aproximativ 130 de angajaţi ai Direcţiei Achiziţii Grup Renault România.
Flavio de Almeida Junior este absolvent al Universităţii Federale Santa Catarina (Brazilia), facultatea de Inginerie Mecanică, şi are specializări post universitare în Marketing (ESPM, Brazilia), Tehnologie de Groupe (UNICAMP, Universitatea Campinas, Brazilia) şi Business School (Kelloggs, USA). Almeida Junior a debutat în anul 1990 ca stagiar la Malhe Group. Până în anul 2000, este responsabil al unor activităţi din domeniul achiziţiilor la diverse companii, furnizori de servicii şi componente auto de pe piaţa braziliană. În acelaşi an se alătură Grupului Renault, în Brazilia, în funcţia de senior buyer pentru grupuri motopropulsoare (GMP), iar mai apoi devine manager de proiect Achiziţii motoare. În 2005, vine în Franţa, unde ocupă funcţia de director Performanţă Furnizori la nivelul regiunii Europa. În 2009, se întoarce în Brazilia în calitate de director Achiziţii şi manager regional (GMP, materii prime, componente presate, vopseluri, fluide). În 2011, Flavio de Almeida Junior devine director general Achiziţii (componente vehicule, proiecte, post vânzare) şi manager regional pentru conturi de furnizori (şasiuri, sisteme electrice şi caroserie). În 2013 este numit director Achiziţii Renault Brazilia şi vice-preşedinte al ANFAVEA (Asociaţia Naţională a Producătorilor Auto), unde reprezintă compania Renault. Începând cu luna septembrie 2015 se alătură Grupului Renault în România, în funcţia de director Achiziţii.
Direcția Achiziții este responsabilă de achizițiile de materii prime, piese, utilaje echipamente și servicii pentru toate entitățile Grupului Renault România. Cei 130 de angajați ai Direcției Achiziții sunt responsabili de relația cu peste 1.000 de furnizori din România și regiune și gestionează un volum de achiziții de aproximativ 2 miliarde de euro/an.