Wendy’s, cunoscut la nivel global pentru produsele sale de calitate superioară și pentru meniu personalizat, va aduce oficial în România hamburgerii pătrați, pregătiți cu carne de vită proaspătă, niciodată congelată, sandwich-urile cu pui, nuggets, dar și desertul caracteristic, Frosty.

Primele două restaurante vor fi deschise în prima jumătate a acestui an, iar brandul va încerca să se facă cunoscut rapid în fața consumatorilor români, mai ales în rândul tinerelor generații.

Primele restaurante Wendy’s vor fi deschise în prima jumătate a acestui an

În ceea ce privește strategia pe termen lung, JKC Capital are în plan să construiască un brand de tip Quick Service Restaurant (QSR) de succes, bazat pe o experiență culinară unică, adaptată pieței locale. Michael Clarke, Managing Director pentru Wendy’s Europa, a subliniat că este vorba despre o oportunitate de a oferi preparate proaspete și iconice consumatorilor români, având alături un partener cu o experiență vastă, precum JKC Capital, pentru a diferenția brandul în această piață.

„Această lansare reprezintă o bornă importantă pentru noi, pe măsură ce brandul intră pe o piață dinamică, cu un potențial semnificativ de creștere. România are o tradiție gastronomică puternică și credem că Wendy’s va oferi consumatorilor locali o experiență culinară de neuitat, cu ingrediente fresh și standarde de înaltă calitate”, a declarat John Chayka, Chief Executive Officer la JKC Capital.

Un studiu realizat de companie arată că Wendy’s este extrem de așteptat în România, în special de tinerii consumatori, fiind al doilea brand internațional de fast-food cel mai dorit în țară.

„Suntem încrezători în succesul pe termen lung al companiei noastre, în capacitatea noastră de a construi parteneriate locale puternice, care contribuie la dezvoltarea comunității. Abia așteptăm ca Wendy’s să ajungă la cât mai mulți oameni, din România și din regiune”, a adăugat Kathryn Chayka, Operating Partner la JKC Capital.

Wendy’s
SURSA FOTO: Wendy’s

Totodată, studiul evidențiază că 94% dintre români consumă fast-food, iar 33% dintre aceștia fac acest lucru cel puțin o dată pe săptămână, ceea ce denotă un apetit mare pentru produsele rapide și accesibile. De asemenea, 39% dintre români aleg fast-food-ul de câteva ori pe lună, iar consumatorii sub 27 de ani au o frecvență mai mare de consum, de aproximativ 1,3 ori pe săptămână.

„Wendy’s deschide noi oportunități pentru brand, în toată Europa. Iubit în toată lumea pentru produsele noastre proaspete și iconice, suntem încântați să prezentăm Wendy’s consumatorilor români și fanilor locali. Alături de un partener cu o vastă experiență dovedită precum JKC Capital, care împărtășește pasiunea noastră pentru business-ul Wendy’s, construim un brand QSR performant și foarte bine diferențiat, în fiecare piață pe care intrăm”, a declarat Michael Clarke, Managing Director, Wendy’s Europe.

Va utiliza pui și vită din surse locale

Wendy’s va aduce în România carne de vită proaspătă, 100% românească, și va utiliza pui de asemenea provenit din surse locale. Puiul va fi folosit sub formă de piept întreg, nu tocat, iar preparatele sale emblematice, cum ar fi Sandwich-ul picant cu pui, nuggets și fâșii de pui, vor respecta standarde înalte de calitate și gust autentic. Aceste angajamente reflectă preocuparea Wendy’s de a păstra gustul excelent al produselor sale la nivel global, dar și de a oferi o experiență locală unică, cu ingrediente de calitate.

Mai mult, Wendy’s este apreciat pentru meniul său complet personalizabil, care le permite clienților să adauge sau să elimine ingrediente pentru a satisface diversele preferințe alimentare sau cerințe dietetice.

„La JKC, ne angajăm să oferim mâncare și experiențe excepționale, pentru care clienții noștri revin. Vedem un potențial extraordinar de creștere în România, împreună cu oportunitatea de a ne extinde prezența în industria restaurantelor cu servire rapidă. Suntem încântați de valoarea pe termen lung pe care această piață ne-o oferă nouă și brandului Wendy’s”, a declarat Radu Bolohan, Vice Președinte JKC Capital.

SURSA FOTO: Wendy’s

JKC Capital aduce cu sine o vastă experiență internațională

JKC Capital, compania care deține franciza Wendy’s în România, aduce cu sine o vastă experiență internațională în domeniul restaurantelor. Această companie deține și administrează JKC Restaurants, un lanț de restaurante de familie cu cea mai rapidă creștere din Canada, fondat în 2015 de Kathryn și John Chayka. JKC Restaurants este cel mai mare francizor Wendy’s din Canada, având în portofoliu 61 de restaurante Wendy’s.

Pentru extinderea pe piața românească, JKC Capital colaborează cu Radu Bolohan, vicepreședinte al companiei, care va aduce expertiza sa în domeniul investițiilor și al dezvoltării strategice. Această echipă experimentată va asigura succesul pe termen lung al brandului Wendy’s în România și în întreaga regiune.