Lanțul de magazine Action, fondat în 1993, a ajuns la peste 2.500 de locații în întreaga Europă, având o prezență puternică în țări precum Franța, Germania, Belgia, Italia și Spania.
Lanțul de magazine Action are venituri anuale de aproximativ 9 miliarde de euro
Cu venituri anuale de aproximativ 9 miliarde de euro și peste 80.000 de angajați, retailerul a devenit unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața europeană a magazinelor cu discount.
Intrarea pe piața românească aduce o competiție directă cu alți retaileri care oferă produse la prețuri mici, precum Pepco și TEDi. Acesta din urmă, un brand german cunoscut anterior sub denumirea T€Di, s-a remarcat prin conceptul său inițial de a vinde majoritatea produselor la un euro.
România devine astfel cea de-a 13-a țară în care Action își deschide magazine, consolidându-și expansiunea în Europa de Est.
„Avem 1.500 de produse (n.red. aproximativ un sfert din total) cu preţuri de sub 1 euro. Preţul mediu în magazinele noastre e de 2,2 euro.
Avem în total 6.000 de articole din 14 categorii, respectiv decoraţiuni, curăţenie, sănătate, jucării, haine, bricolaj, îngrijire personală etc. În fiecare săptămână adăugăm 150 de bunuri noi în ofertă”, este scris într-o prezentare a companiei.
![magazine Action](https://media.capital.ro/wp-content/uploads/2025/02/magazine-Action-scaled-e1739459526800-1200x674.jpg)
Retailerul oferă aproximativ 6.000 de produse din 14 categorii
Retailerul oferă aproximativ 6.000 de produse din 14 categorii, incluzând decorațiuni, articole de curățenie, produse de îngrijire personală, jucării și bricolaj. Aproximativ un sfert dintre articole au un preț sub un euro, iar prețul mediu practicat este de 2,2 euro.
„Ne-am dezvoltat de la un mic magazin din Enkhuizen, Țările de Jos, la discounterul cu cea mai rapidă creștere din Europa.
În prezent, avem peste 2 918 magazine în 12 țări, deservind peste 18,7 milioane de clienți săptămânali în magazine și 6,6 milioane de vizitatori online unici pe action.com și aplicația noastră”, arată informațiile publicate de retailer.
În fiecare săptămână, oferta este actualizată cu 150 de produse noi, menținând astfel interesul clienților pentru noutăți și promoții avantajoase.
„Prețurile mici fac parte din ADN-ul și cultura noastră, ceea ce ne conferă o poziție puternică pe piață.
Action poate oferi prețuri mici datorită dimensiunii sale mari, amplasării strategice a magazinelor, achizițiilor eficiente, culturii de conștientizare a costurilor și depozitării și distribuției optime în cadrul organizației”, arată compania.