Carrefour România finalizează integrarea hipermarketului Lujerului din București în rețeaua sa

Odată cu această deschidere, Carrefour România ajunge la un număr total de 58 de hipermarketuri în rețeaua sa. Evenimentul vine în contextul achiziției lanțului de magazine Cora de către retailerul francez, consolidând poziția sa pe piața românească.

Carrefour a fost primul retailer care a introdus formatul de hipermarket în România în anul 2001 și a continuat să fie un jucător cheie în industrie. Hipermarketul din Lujerului susține această poziție printr-o ofertă extinsă de produse, adaptată nevoilor diversificate ale clienților.

Extinderea și remodelarea rețelei se aliniază strategiei omnichannel a companiei, care urmărește să ofere o experiență completă, atât în magazine, cât și online.

Noua unitate, situată în centrul comercial Supernova, este deschisă zilnic, între 07:00 – 22:00, și dispune de o suprafață de vânzare de 7.656 metri pătrați. Echipa din cadrul magazinului numără în prezent 240 de angajați. Hipermarketul pune la dispoziția clienților 10 case tradiționale și 20 de case de tip self-checkout, permițând cumpărătorilor să scaneze și să plătească singuri produsele.

Lujerului este o zonă de importanță strategică

Conform declarației lui Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora la Carrefour România, deschiderea acestui hipermarket reprezintă un pas important în remodelarea magazinului conform standardelor Carrefour și întărirea prezenței în partea de vest a orașului.

Aldea subliniază că Lujerului este o zonă de importanță strategică, iar scopul este să devină principala sursă de aprovizionare cu produse de calitate, inclusiv de la producători locali.

„Începând de astăzi hipermarketul Lujerului este complet integrat în universul Carrefour, marcând remodelarea magazinului conform standardelor noastre, ca rezultat al integrării operațiunilor Cora în universul Carrefour. Lujerului este o zonă de importanță strategică, cu densitate demografică, și suntem încântați să ne întărim prezența în zona de Vest a orașului. Ne propunem în continuare să devenim principala sursă de aprovizionare cu produse de calitate, de la producători locali”, a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România.

Pe de altă parte, Codruța Borza, Directorul magazinului Carrefour Lujerului, a reiterat angajamentul companiei de a oferi clienților o gamă vastă de peste 40.000 de produse, incluzând mărcile proprii care oferă un raport optim între calitate și preț. Carrefour dorește să fie prima alegere a românilor pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale.

„Carrefour România urmărește să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală. Clienții sunt încurajați să exploreze gama noastră vastă de peste 40.000 de produse, inclusiv mărci proprii recunoscute pentru calitatea superioară la prețuri accesibile. Carrefour România își reafirmă angajamentul de a deveni prima alegere a românilor pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale”, a declarat Codruța Borza, Director de magazin, Carrefour Lujerului.

Beneficii pentru clienți

Clienții pot beneficia de numeroase servicii disponibile în hipermarketurile Carrefour, cum ar fi plata facturilor prin PayPoint, viniete și acces la oferte speciale.

În plus, parteneriatul cu BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, le permite clienților să obțină un cashback de 5% din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate cu cardul de cumpărături, atât în magazin, cât și online pe site-ul lanțului de supermarketuri.