De 10 ani, de când s-au lansat, vânzările de cizme UGG au crescut în permanență, cunoscând o adevărată exploizie în 2004, când au devenit un must-have pentru toate starletele de la Hollywood, scrie Business Insider. Deși creșterea vânzărilor din acel an (218%) nu s-a mai repetat, în fiecare an se vând tot mai multe cizme ce poartă faimosul brand. Care este explicația succesului fenomenal?
Iată explicația pe care o dau analiștii Barclays. Brandul UGG a creat ceea ce se numește o ”categorie de unu”, însemnând că cizmele UGG reprezintă ele singure o nișă pe piața foarte concurențială a cizmelor, fără nicio concurență semnificativă. Evident că între timp și alți producători au încercat să intre în categoria respectivă lansând și ei cizme din piele de oaie, însă de obicei acestea sunt de o calitate mai slabă și au prin urmare un preț mai redus. Tocmai asta iubesc retailerii la UGG-uri, faptul că rezistă ani de zile la vânzare fără să fie nevoie să aibă prețurile reduse, asta presupunând și profituri întregi pentru aceștia.
UGG mai beneficiază și de o rată înaltă a cumpărătorilor repetitivi. 48% din totalul care au cumpărat vreodată UGG au două sau trei perechi, iar 13% au mai mult de patru. Loialitatea clienților face din UGG, potrivit analiștilor, un succes care e departe de a se fi sfărșit.
Un deceniu incredibil pentru cizmele UGG. Care e secretul?
28 februarie 2012, 10:33
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:44
Deși acțiunile Deckters Outdoor – compania care produce faimoasele cizme UGG – au scăzut săptămâna trecută cu12%, nu sunt semne că vânzările de UGG-uri sunt în scădere. Ba dimpotrivă, s-ar părea că asistăm la o încă o creștere.
Etichete:
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Multibrandul de lux Victoria 46 vinde şi online
- Operele de artă din licitațiile Artmark, asigurate șase luni după achiziție
- Romanița Iovan reînvie Escada în România
- S-a vândut cel mai scump tablou. Prețul de achiziție 250 milioane de dolari
- Care sunt brandurile de care românii se simt cel mai atașați
- Unde își caută oamenii de afaceri de succes jumătatea?
- Temelia casei de piatră costă minimum 10.000 de euro
- Artmark: un cadou de protocol primit de Ceaușescu a fost vândut cu 12.000 euro
- Obiecte de colecţie care au aparţinut familiei Ceauşescu, scoase la licitaţie
- Fast food sau fals food?