De 10 ani, de când s-au lansat, vânzările de cizme UGG au crescut în permanență, cunoscând o adevărată exploizie în 2004, când au devenit un must-have pentru toate starletele de la Hollywood, scrie Business Insider. Deși creșterea vânzărilor din acel an (218%) nu s-a mai repetat, în fiecare an se vând tot mai multe cizme ce poartă faimosul brand. Care este explicația succesului fenomenal?
Iată explicația pe care o dau analiștii Barclays. Brandul UGG a creat ceea ce se numește o ”categorie de unu”, însemnând că cizmele UGG reprezintă ele singure o nișă pe piața foarte concurențială a cizmelor, fără nicio concurență semnificativă. Evident că între timp și alți producători au încercat să intre în categoria respectivă lansând și ei cizme din piele de oaie, însă de obicei acestea sunt de o calitate mai slabă și au prin urmare un preț mai redus. Tocmai asta iubesc retailerii la UGG-uri, faptul că rezistă ani de zile la vânzare fără să fie nevoie să aibă prețurile reduse, asta presupunând și profituri întregi pentru aceștia.
UGG mai beneficiază și de o rată înaltă a cumpărătorilor repetitivi. 48% din totalul care au cumpărat vreodată UGG au două sau trei perechi, iar 13% au mai mult de patru. Loialitatea clienților face din UGG, potrivit analiștilor, un succes care e departe de a se fi sfărșit.