Skin Media, un jucător important pe piața de import și distribuție IT&C, intră pe un nou segment de piață, al electrocasnicelor mici de bucătărie destinate unei alimentații sănătoase, şi vrea să obţină o cifră de afaceri de 4 milioane de euro în 2015.
„Tendințele pe piața din România în ceea ce privește nutriția și stilul de viață sănătos ne-au determinat să aducem utilizatorilor români o soluție pentru gătitul sănătos acasă. Conceptele inovatoare – gătitul lent la temperaturi reduse (slow cooking), gătitul în vid, stoarcerea prin presare la rece, vidarea alimentelor pentru păstrarea prospețimii – care au avut succes pe piețele internaționale, sunt acum disponibile și utilizatorilor români. Am lansat o gamă de peste 100 de produse care acoperă în întregime nevoile și așteptările unui segment de piață aflat în continuă creștere, format din utilizatori cu educație superioară care se documentează constant asupra celor mai noi tendințe în alimentație și stil de viață sănătos. Iar în 2015 ne aşteptăm să atingem o cifră de afaceri de 4 milioane de euro”, a declarat Camil Perian, directorul general al Skin Media.
Skin lansează opt noi branduri recunoscute la nivel global pentru inovație în tehnicile de gătit. Aceste produse sunt mai scumpe decât cele existente până acum în piaţă. „Dacă în prezent găsim un blender cu 200-300 de lei. Un blender pe care îl comercializăm noi ajunge la 500 de lei, dar diferenţa stă în calitate”, ne-a mai spus Perian.
Piața autohtonă de electrocasnice mici a înregistrat rezultate pozitive în primele 6 luni ale acestui an, crescând cu 12 % faţă de 2013, atingând valoarea de 53 de milioane euro. Segmentul electrocasnicelor pentru gătit acasă este estimat la mai mult de jumătate din piața de electrocasnice mici. Cele mai mari creșteri din această categorie, înregistrate în primul semestru (cele mai reprezentative fiind storcătoarele și roboții de bucătărie), confirmă apetitul românilor pentru un stil de viață sănătos, cu minim de efort în ceea ce privește procesul de pregătire.
Cele 8 branduri recent lansate de Skin Media sub conceptul „Gătește sănătos. Acasă” includ game de produse adaptate oricărui moment al zilei: soluții complete pentru micul dejun, storcătoare multifuncționale și prin presare la rece, aparate de gătit electrice slow cooking și în vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregătit paste în casă, precum și gama TO GO (blendere personale și coffee makere) adresată persoanelor active.
Printre brandurile lansate se numară Crock Pot, un aparat de gătit electric, slow cooker, Food Saver, un aparat pentru vidat alimente și ingrediente, numărul 1 în vânzările din Italia, Oster, un blender performant lider pe piețele din SUA, Canada și Spania și Breville, gamă care oferă o soluție completă pentru un mic dejun rapid și sănătos.