Un fost director al Adidas Group, Alain Brouhard, va conduce, din 14 iunie, operaţiunile Coca-Cola HBC în România şi alte ţări din regiune, a anunţat joi compania, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai produselor Coca-Cola la nivel mondial. Brouhard va deveni membru al comitetului operaţional al Coca-Cola Hellenic Bottling Company şi va răspunde de activităţile companiei în România, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Nigeria. Din august 2009, activităţile
Un fost director al Adidas Group, Alain Brouhard, va conduce, din 14 iunie, operaţiunile Coca-Cola HBC în România şi alte ţări din regiune, a anunţat joi compania, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai produselor Coca-Cola la nivel mondial.
Brouhard va deveni membru al comitetului operaţional al Coca-Cola Hellenic Bottling Company şi va răspunde de activităţile companiei în România, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Nigeria.
Din august 2009, activităţile din aceste ţări au fost coordonate, interimar, de directorul operaţional Dimitris Lois, de când compania a anunţat reorganizarea structurii regionale.
Brouhard a fost, din 2007, director general la Adidas Group pentru regiunea Italia&Europa de Sud-Est, care include 11 ţări. Cariera sa la Adidas a început în 2002, cu funcţia de vicepreşedinte al operaţiunilor comerciale în Europa. Înainte de Adidas Group, Brouhard a lucrat 16 ani la Procter & Gamble.
Brouhard este cetăţean francez şi specialist în administrarea afacerilor, absolvent al Ohio State University (SUA) şi Ecole de Commerce (Franţa).
Coca-Cola Hellenic este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai produselor Coca-Cola la nivel mondial, cu operaţiuni în 28 de ţări şi vânzări de peste două miliarde de navete pe an.
Coca-Cola are 4 fabrici în România
Compania deţine în România patru fabrici, la Iaşi, Timişoara, Ploieşti şi Vatra Dornei, după ce a închis în 2008 unitatea de producţie de la Oradea, pentru eficientizarea activităţii.
Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a scăzut anul trecut cu 12%, la 174,1 milioane de navete, din cauza condiţiilor dificile de pe piaţa locală şi creşterii şomajului.
Veniturile totale ale Coca-Cola Hellenic au scăzut anul trecut cu 6%, de la 6,98 miliarde euro la 6,54 miliarde euro, dar profitul net atribuit acţionarilor grupului-mamă, calculat conform standardelor internaţionale de raportare financiară (IFRS), s-a majorat cu 75%, de la 227,6 milioane euro la 399,2 milioane euro.
SURSA: Mediafax