Peste 2.500 de antreprenori din 10 oraşe au avut oportunitatea de a afla, la ei acasă, în prima săptămână de turneu de promovare a programului şi platformei Smart Start USA, despre avantajele oferite companiilor care vor să dezvolte afaceri în străinătate.

Turneul de promovare „Smart Start USA – soluţii eficiente de finanţare pentru internaţionalizarea afacerilor româneşti” se bucură de sprijinul administraţiilor publice locale, dar şi al Camerelor de Comerţ şi Industrie Judeţene care au văzut în produsele şi soluţiile oferite de programul Smart Start USA şansa comunităţilor de afaceri locale de a depăşi barierele regionale, de a se dezvolta economic, aducând plus valoare şi durabilitate economică în zonă, conform unui comunicat citat de Agerpres.

Ilan Laufer, iniţiatorul şi coordonatorul programului, împreună cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Camera de Comerţ şi Industrie România şi partenerii de implementare Piraeus Bank Romania (First Bank), Banca Transilvania, BCR, Mastercard şi CertSIGN, precum şi cele două fonduri de garantare şi contragarantare, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri şi Fondul Român de Garantare, au făcut, săptămâna trecută, prezentări ale serviciilor oferite şi au răspuns întrebărilor întreprinzătorilor din oraşele Bucureşti, Craiova, Piteşti, Braşov, Ploieşti, Buzău, Galaţi, Piatra Neamţ, Oradea şi Arad,

Pentru accesul în program şi înscrierea în platformă antreprenorii vor aplica pe Smart Start USA -https://smartstartusa.net/.

Turneul de promovare a programului şi a platformei Smart Start USA se desfă?oară pe parcursul lunii octombrie în aproximativ 30 de oraşe.

Smart Start USA este singurul program privat din România care urmăreşte crearea primului ecosistem românesc dedicat creşterii exportului şi internaţionalizării companiilor cu capital românesc, cu acces prioritar pe piaţa Statelor Unite ale Americii.

Bugetul programului este de 500 milioane dolari, valoarea creditului financiar acordat este de maximum 200.000 dolari, aportul propriu de minimum 15%, iar perioada de implementare este de 7 ani, a precizat sursa citată.