În plus, de la lansarea "Call of Duty: Black Ops III" în data de 6 noiembrie, fanii au acumulat peste 75 de milioane de ore de joc online, un nou record pentru acest joc.
'Milioanele de fani pasionaţi ne-au arătat, încă odată, forţa angajamentului lor faţă de această franciză', a declarat directorul Activision Blizzard, Bobby Kotick.
Black Ops III este al 12-lea joc din această serie, o dovadă a longevităţii şi capacităţii jocului de a se reinventa şi a câştiga zeci de milioane de fani.
Activision nu a precizat care este numărul de exemplare vândut jucătorilor, dar în ultimul său raport anual a informat că versiunea din 2014 nu şi-a îndeplinit obiectivele fixate, înregistrând vânzări mai slabe decât versiunea din 2013, care la rândul său nu s-a ridicat la înălţimea succesului înregistrat de versiunea din 2012.
Lansarea "Call of Duty: Black Ops III"vine la scurt timp după ce Activision Blizzard a anunţat preluarea companiei King Digital Entertainment, creatorul popularului joc "Candy Crush Saga" pentru suma de 5,9 miliarde de dolari, ceea ce i-a adus o piaţă de o jumătate de miliard de jucători din întreaga lume.
Luna trecută, Microsoft Corp a lansat "Halo 5: Guardians", care a generat vânzări de peste 400 milioane de dolari în prima săptămână. Alte jocuri video aşteptate să fie lansate în sezonul sărbătorilor sunt "Star Wars: Battlefront" de la Electronic Arts şi "Fallout 4" conceput de Bethesda Softworks. AGERPRES