Vânzările celei mai noi versiuni a jocului video \'Call of Duty\', denumit "Call of Duty: Black Ops III", au urcat până la 550 milioane de dolari în cele trei zile care au trecut de la lansare, depăşind încasările înregistrate în acest an de orice alt joc, film, carte sau muzică, a anunţat miercuri producătorul jocului, firma americană Activision Blizzard, transmite AFP.
În plus, de la lansarea "Call of Duty: Black Ops III" în data de 6 noiembrie, fanii au acumulat peste 75 de milioane de ore de joc online, un nou record pentru acest joc.
'Milioanele de fani pasionaţi ne-au arătat, încă odată, forţa angajamentului lor faţă de această franciză', a declarat directorul Activision Blizzard, Bobby Kotick.
Black Ops III este al 12-lea joc din această serie, o dovadă a longevităţii şi capacităţii jocului de a se reinventa şi a câştiga zeci de milioane de fani.
Activision nu a precizat care este numărul de exemplare vândut jucătorilor, dar în ultimul său raport anual a informat că versiunea din 2014 nu şi-a îndeplinit obiectivele fixate, înregistrând vânzări mai slabe decât versiunea din 2013, care la rândul său nu s-a ridicat la înălţimea succesului înregistrat de versiunea din 2012.
Lansarea "Call of Duty: Black Ops III"vine la scurt timp după ce Activision Blizzard a anunţat preluarea companiei King Digital Entertainment, creatorul popularului joc "Candy Crush Saga" pentru suma de 5,9 miliarde de dolari, ceea ce i-a adus o piaţă de o jumătate de miliard de jucători din întreaga lume.
Luna trecută, Microsoft Corp a lansat "Halo 5: Guardians", care a generat vânzări de peste 400 milioane de dolari în prima săptămână. Alte jocuri video aşteptate să fie lansate în sezonul sărbătorilor sunt "Star Wars: Battlefront" de la Electronic Arts şi "Fallout 4" conceput de Bethesda Softworks. AGERPRES