Presedintele juriului AdOr 2003, Etienne Boisrond, ne-a declarat la finalul competitiei: "Cred ca am fost duri sau poate nu, dar ne-am asigurat ca lucrarile pe care le-am premiat sunt de foarte buna calitate. Scopul acestui gen de festival este sa stabileasca un anume nivel al industriei. Daca premiezi ceva mediocru, atunci nu faci nimic, stabilesti un nivel gresit si in final premiile nu au nici o valoare." Etienne Boisrond a mai spus ca au fost cateva lucrari care ar face cu siguranta figura
Presedintele juriului AdOr 2003, Etienne Boisrond, ne-a declarat la finalul competitiei: „Cred ca am fost duri sau poate nu, dar ne-am asigurat ca lucrarile pe care le-am premiat sunt de foarte buna calitate. Scopul acestui gen de festival este sa stabileasca un anume nivel al industriei. Daca premiezi ceva mediocru, atunci nu faci nimic, stabilesti un nivel gresit si in final premiile nu au nici o valoare.” Etienne Boisrond a mai spus ca au fost cateva lucrari care ar face cu siguranta figura buna la Cannes, fiind geniale, simple, directe, pline de imaginatie. El a vazut insa si lucrari in care ideea de baza nu avea nici o legatura cu produsul. „Consider, si e valabil pentru tot Estul Europei, ca aveti nevoie de mult mai mult training, de mai multa educatie in domeniu si aveti nevoie de mai multi bani, pe care nu stiu de unde ii puteti lua, pentru a scoli oamenii de publicitate. Nevoia de training este vizibila in lucrarile prezentate. Din unele razbate lipsa de experienta”, a punctat Etienne Boisrond.
La randul sau, Martin Casson a spus: „Am fost impresionat si as fi fost mandru sa fi realizat chiar eu unele dintre lucrarile premiate.” In ceea ce priveste modul in care au fost produse/executate lucrarile romanesti, Martin Casson crede ca nivelul este scazut fata de cele realizate in restul Europei: „In ciuda ideilor bune, 90% din lucrari sunt executate slab, lucru care se observa imediat. Vorbesc aici nu de banii care au fost cheltuiti pentru producerea lor, ci de modul in care s-a facut acest lucru, de grija pentru comunicarea vizuala.” La capitolul postere, publicitarul de la AMV BBDO Londra spune ca sunt probleme: „Poate ca nu au fost folositi cei mai buni fotografi pentru realizarea acestui gen de lucrari, pentru ca ei au stricat ideea ad-ului”.
Edmund Petri a fost in asentimentul colegilor sai: „Unii au fost suparati de rezultate, dar noi nu am judecat indivizi sau agentii, ci lucrari. Noi nu putem fi mituiti. Au fost multe lucrari bune si cateva au fost geniale. „Romma campaign” este geniala, la fel si executia „Scarile” pentru Prigat Activ, care poate castiga Lei sau Pencils. Lucrarile premiate au valoare internationala.”
In ceea ce priveste gala de premiere AdOr 2003, Edmund Petri remarca: „Cel mai important lucru sunt lucrarile, si nu spectacolul. Acesta a fost excelent, dar lucrarile nu s-au vazut; si e pacat.”