”În acest moment, rețeaua de restaurante KFC România are peste 2.900 de angajați la nivel național și avem în plan să ajungem la peste 3.300 în 2017. Ne propunem să deschidem cel puțin cinci unități KFC în acest an. În termeni de investiții, un restaurant KFC în incinta unui mall, în zona food-court, valorează aproximativ 350.000 de euro, în timp ce o unitate de tip Drive-Through poate varia între 700.000 și 1.200.000 euro, în funcție de complexitatea proiectului. Următoarea inaugurare de restaurant, în iunie, va fi în centrul vechi al Bucureștiului”, spune Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC România.  Anul trecut, compania a deschis, în total, șase unități.

Potrivit lui Hilton, în 2016 vânzările au crescut „double digit” și datorită condițiilor macro favorabile din România: PIB-ul în creștere, creșterea salariului minim pe economie, schimbările de taxe din 2015.  Și tot anul trecut, aproximativ 35 milioane de români au fostclineții celor 63 de restaurante din România.

”Sectorul restaurantelor cu servire rapidă este un angajator important în România, așa cum este și în alte țări din Europa și alte continente”, mai spune Mark Hilton.