Un „look” adecvat poate creşte vânzările magazinelor online cu până la 30% în perioada sărbătorilor de iarnă

Magazinele online romanesti isi pot creste vanzarile in perioada sarbatorilor de iarna cu cel putin 30% fata de veniturile medii pe care le inregistreaza intr-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului, informeaza un comunicat ePayment. Concluzia a fost desprinsa in urma celei de-a doua editii a Scolii de Afaceri ePayment, ce a avut loc in data de 26 octombrie 2007 si care a luat in discutie pregatirea magazinelor online pentru sezonul cumparaturilor de sarbatori. Anul trecut

Magazinele online romanesti isi pot creste vanzarile
in perioada sarbatorilor de iarna cu cel putin 30% fata de veniturile medii pe
care le inregistreaza intr-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului,
informeaza un comunicat ePayment. Concluzia a fost desprinsa in urma celei de-a doua editii a Scolii de Afaceri ePayment, ce a avut loc in data de 26 octombrie 2007 si care a luat in discutie pregatirea magazinelor online pentru sezonul cumparaturilor de sarbatori.

Anul trecut, in perioada noiembrie –
decembrie, media lunara a cumparaturilor cu plata online prin card in magazinele
care folosesc solutia ePayment au crescut cu 10% fata de luna precendenta din
acelasi an, iar anul acesta se asteapta o evolutie de 30%.

Potrivit ePayment, cheia unei promovari
eficiente a magazinului online este chiar magazinul. Spre deosebire de mediul
clasic, in cel online decizia de cumparare se formeaza in primele secunde de la
intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca aceasta nu respecta
conditii esentiale de credibilitate. Design-ul actualizat de sarbatoare,
descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si
mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate
pot ridica rata de conversie din vizitatori in cumparatori cu pana la 2,5%.

GECAD ePayment este integrator de solutii
pentru comert electronic. Compania dezvolta si detine in prezent trei solutii –
ePayment, Avangate si myAvangate.

Sursa: Capital