Grupul continuă să își consolideze prezența pe piețele geografice strategice și să vizeze destinații  noi, cu mare potențial. Numai în trimestrul al treilea s-au adaugat portofoliului trei active (310 de camere) care intră pe două noi piețe: Serbia și Bosnia-Herțegovina și s-au semnat 5 noi acorduri (610 camere) pentru hoteluri care vor adera la grup în următorii ani.

Modelul activelor ușoare (contracte de tip franciză și management), este o axă strategică a planului de dezvoltare. Pe lângă câștigurile financiare, acesta oferă, de asemenea, beneficii nefinanciare. Noile hoteluri care se alătură Grupului măresc și consolidează notorietatea mărcii, diversitatea rețelei, oferta programului de loialitate și reputația mărcii. Prin urmare, dezvoltarea rețelei cu hoteluri în regim de franciză și de management îmbogățesc oferta pentru oaspeți.

Compania continuă, de asemenea, să dezvolte rețeaua prin investiții proprii, respectiv 6 hoteluri cu 906 camere – 4 unităţi noi și 2 proiecte de renovare. Planurile de dezvoltarea ale grupului pentru următorii trei ani cuprind un număr record de 42 de hoteluri cu peste 5.100 de camere.

Având în vedere disponibilităţile solide de numerar, compania caută activ noi oportunităţi de creştere şi destinaţii noi. Prin adăugarea în portofoliu a brandului Adagio – lider pe piața europeană a aparthotelurilor – grupul își extinde portofoliul de mărci și își diversifică dezvoltarea rețelei, intrând astfel pe piața apartamentelor din centrul orașelor, ca o pârghie de accelerare a expansiunii.