Un mare retailer a trecut de la pierdere la profit, în timp ce afacerile s-au apropiat de 1 mld. euro

Retailerul Auchan România, cu aproape 11.000 de angajați la nivel local, a avut anul trecut un profit net de circa 11,75 milioane de euro (52,89 mil. lei), după ce în 2014 pierderile au fost de 13,72 milioane de euro (61,74 mil. lei), potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice.

În același timp, cifra de afaceri netă înregistrată în 2015 a fost de 987,6 milioane de euro (4,44 mld. lei), cu aproape 150 de milioane de euro mai mult decât în 2014.

În decembrie anul trecut, Ionuţ Ardeleanu (34 de ani) a fost numit în funcţia de director general Auchan România. Această numire a avut loc în cadrul noii organizări internaţionale şi locale a companiei.

Grupul Auchan a anunţat o nouă organizare la nivel internaţional. Cu această ocazie a fost anunţată crearea Auchan Retail, companie ce regrupează toate meseriile de comerţ alimentar : hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, drive şi e-commerce, condusă la nivel internaţional de Wilhelm Hubner, în calitate de Director General şi de Vianney Mulliez, în calitate de Preşedinte neexecutiv, informează un comunicat de presă.

Auchan România a deschis primul hipermarket în noiembrie 2006, în Bucureşti. În prezent are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare.