Dintre cele 63 de autoturisme marca Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai şi Mercedes-Benz, în valoare de un milion de euro, au fost vândute 60, potrivit reprezentanţilor eMAG.
Vânzările de bunuri pe platforma eMAG au totalizat 18 milioane de euro, iar cel mai mare discount aplicat unui produs a fost de 12.600 de euro. Totalul reducerilor de preţ s-a ridicat la opt milioane de euro.
La tablete s-au înregistrat cele mai rapide vânzări, cu comenzi de trei tablete pe secundă, fiind lichidat tot stocul de 1.000 de tablete, care au fost vândute cu 99 de lei bucata.
În numai o jumătate de zi după lansarea Black Friday au fost vândute 42.000 de produse electrocasnice.
Vineri, la ora 18.00, valoarea totală a vânzărilor eMAG atinsese 18 milioane de euro, faţă de 2012, când vânzările totale de Black Friday plus weekend au fost de 15,7 milioane de euro.
‘Interesul acordat autoturismelor, marea surpriză eMAG din acest an, ne-a depăşit aşteptările. Numai în primele trei minute au fost vândute patru maşini. Au fost clienţi care ne-au spus că nu au dormit toată noaptea după ce au văzut oferta, de teamă că vor rata această ocazie’, arată Iulian Stanciu, director general eMAG, într-un comunicat remis, luni, AGERPRES.
În total, clienţii eMAG au cumpărat 200.000 de produse şi au stabilit inclusiv un nou record de trafic de 160.000 de vizitatori simultani pe un site de comerţ online.
eMAG este cel mai mare magazin online din sud-estul Europei, care a început să opereze pe piaţă în 2001. AGERPRES