„Vedem o tendinţă de creştere a tranzacţiilor prin intermediul echipamentelor dedicate şi a serviciilor de internet şi phone banking. Ca parte importantă a strategiei bancare privind canalele retail, ne dorim să încurajăm efectuarea schimburilor valutare în afara ghişeelor bancare. Prin urmare, punem la dispoziţia clienţilor noştri, dar şi a non-clienţilor, multiple posibilităţi şi beneficii de tranzacţionare în afara casieriilor: avem o reţea stabilă de echipamente şi servicii remote, avem cursuri de schimb preferenţiale pentru acestea şi, cel mai important, suntem disponibili 24 de ore din 24, 7 zile din 7“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail din cadrul BCR.
Astfel, mai mult de jumătate din schimburile valutare sunt efectuate în afara unităţilor bancare, prin intermediul echipamentelor şi a serviciilor de internet şi phone banking, iar tendința generală este de creștere. Din cele două miliarde de lei schimbate de clienții BCR în euro sau dolari circa un miliard a fost schimbat cu ajutorul serviciilor automatizate și de internet, mobile banking.
Un miliard de lei schimbat în valută pe online
19 iunie 2012, 10:39
Ultima modificare în 19 iunie 2012, 13:39
Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, în primele 5 luni ale acestui an, peste 1,5 milioane operaţiuni de schimb valutar (cumparare/vanzare), valoarea acestora depăşind 2 miliarde lei, subliniază un comunicat al băncii.
Etichete: Internet Banking,
online
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook