„Vedem o tendinţă de creştere a tranzacţiilor prin intermediul echipamentelor dedicate şi a serviciilor de internet şi phone banking. Ca parte importantă a strategiei bancare privind canalele retail, ne dorim să încurajăm efectuarea schimburilor valutare în afara ghişeelor bancare. Prin urmare, punem la dispoziţia clienţilor noştri, dar şi a non-clienţilor, multiple posibilităţi şi beneficii de tranzacţionare în afara casieriilor: avem o reţea stabilă de echipamente şi servicii remote, avem cursuri de schimb preferenţiale pentru acestea şi, cel mai important, suntem disponibili 24 de ore din 24, 7 zile din 7“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail din cadrul BCR.
Astfel, mai mult de jumătate din schimburile valutare sunt efectuate în afara unităţilor bancare, prin intermediul echipamentelor şi a serviciilor de internet şi phone banking, iar tendința generală este de creștere. Din cele două miliarde de lei schimbate de clienții BCR în euro sau dolari circa un miliard a fost schimbat cu ajutorul serviciilor automatizate și de internet, mobile banking.