Să găsești un angajat pregătit în domeniu, cu abilități de comunicare și o cultură de a lucra eficient și profesionist este, în România de astăzi, o adevărată provocare pentru firmele mici și mijlocii.
Dincolo de problemele asigurării unui nivel salarial comparabil cu cel oferit de companiile multinaționale, firmele se lovesc de sistemul educațional din România care încă nu asigură o tranziție corespunzătoare de la teorie la practică.
În aceste condiții și într-un segment foarte competitiv precum domeniul IT, apar soluții născute din inovație și dorința de a concura la nivel internațional, chiar și atunci când pleci de la un nivel de start-up.
Un model în acest sens este cel dezvoltat de Concept Web, o agenție de web design și marketing digital din Craiova, care a creat un program de pregătire sub umbrela Concept Web Academy, construit în baza sistemului de integrare al propriilor angajați în departamentele principale ale firmei: web design, markering digital și vânzări.
“Am plecat de la ideea rezolvării unei probleme interne. Am lucrat mult la un sistem de pregătire al oamenilor, conceput pentru a fi implementat noilor angajați. În ultimii 2 ani ne-am concentrat mult pe ideea pregătirii unui viitor angajat de la 0. Cu acest principiu am lansat Concept Web Academy, unde încercam să îi pregătim pe cursanți pentru a-și începe activitatea la un loc de muncă, imediat după absolvire. Singura abilitate de care au nevoie este dorința de învățare și perfecționare.” a explicat Alin Lazarescu, Product Manager la Concept Web.
Concept Web Academy a lansat cursurile de web design, marketing digital și vânzări. Cursurile au un număr de maxim 8 participanți și sunt concepute pentru dezvoltarea abilităților necesare unui job în domeniu, concentrate pe partea practică și aplicată la locul de muncă.
“Nevoia de a inova și de a ne diferenția ca firmă ne-a ajutat să concepem un sistem de lucru unic la noi în țara, bazat pe o transparența totală în dezvoltarea proiectelor, unde am introdus un principiu de lucru în care clientul poate urmări oricând, în timp real, online, stadiul dezvoltării proiectului său. Am ținut mult și la partea de management, unde avem implementate proceduri de lucru pentru fiecare departament, precum și standardizarea produselor care ne asigură stabilitate și un control al calității ridicat.” a subliniat Octavian Marinescu, Marketing Manager la Concept Web.
Concept Web este o agenție de web design și marketing online din România, ce s-a dezvoltat în ultimii 2 ani datorită introducerii conceptului inovator de lucru în sistem real-time, în care clientul urmareaste dezvoltarea proiectelor online, în timp real.
Cu ajutorul programului de training și a unui sistem de management bazat pe compartimente interconectate, dar independente, agenția oferă clienților săi soluții complete de: web design, platforme e-commerce, aplicații mobile, precum și servicii de marketing digital pentru Google Ads, Facebook sau Instagram.