Un nou brand Indesit

 Indesit Company, al doilea producător de electrocasnice din Europa, aflat pe locul al cincilea la nivel mondial, a adoptat o nouă strategie de dezvoltare pe piaţa de profil din România. De curând, Indesit şi-a mărit portofoliul cu un nou brand, rezultat din contopirea a două mărci - una lider de piaţă în Marea Britanie, iar cealaltă în Italia -, într-una singură: Hotpoint/Ariston. Această mutare a presupus rebrandingul întregii game de produse electrocasnice Aristo

 Indesit Company, al doilea producător de electrocasnice din Europa, aflat pe locul al cincilea la nivel mondial, a adoptat o nouă strategie de dezvoltare pe piaţa de profil din România.

De curând, Indesit şi-a mărit portofoliul cu un nou brand, rezultat din contopirea a două mărci – una lider de piaţă în Marea Britanie, iar cealaltă în Italia -, într-una singură: Hotpoint/Ariston. Această mutare a presupus rebrandingul întregii game de produse electrocasnice Ariston, precum şi lansări de noi produse, ca urmare a unor investiţii majore în inovare.

Francesco Trovato, director regional pentru Europa Continentală al Indesit, motivează decizia companiei prin „asemănările dintre cele două mărci în ceea ce priveşte poziţionarea, valorile brandului şi comunicarea.“
Piaţa românească se numără printre primele din Europa în care a fost lansat acest brand, poziţionat pe segmentul premium. Producătorul italian mai are o noutate pentru cumpărătorii români: extinderea perioadei de garanţie postvânzare, pentru orice produs Indesit, de la doi ani, cât este acum, la cinci ani. Prin acest serviciu, care va fi secondat de o amplă campanie de comunicare, se urmăreşte consolidarea poziţiei Indesit pe piaţa din România.

La nivel global, Indesit Company a raportat venituri totale de 3,24 miliarde de euro şi un profit net de 76,7 milioane de euro.