O nouă concurenţă pentru alianţa Renault-Nissan şi Volkswagen

General Motors (GM) va investi cinci miliarde de dolari în următorii ani pentru a dezvolta împreună cu partenerul său chinez SAIC o nouă generaţie de vehicule SUV şi compact marca Chevrolet pentru pieţele emergente, unde va concura cu modelele low-cost oferite de alianţa Renault-Nissan şi grupul german Volkswagen, transmite Reuters.

Pentru prima dată, GM va dezvolta pe plan global o nouă generaţie de vehicule de familie în colaborare cu compania chineză de stat SAIC (Shanghai Automotive Industry Corp).

Noile modele vor fi comercializate din 2019 pe pieţele emergente din afara Europei şi SUA, inclusiv India, China, Brazilia şi Mexic. China este cea mai mare piaţă auto din lume dar în ultimele luni ritmul vânzărilor a încetinit.

Noul model al GM destinat pieţelor emergente va concura cu modelele low-cost oferite de alianţa Renault-Nissan, grupul german Volkswagen şi alţi producători auto.

General Motors, al treilea producător auto mondial după vânzări, a anunţat recent că în primul semestru din acest an livrările sale globale au scăzut cu 1,2%, la 4,86 milioane de vehicule. AGERPRES