Younghwan Park, Vicepreședinte senior al LCD marketing, Device Solutions, din cadrul Samsung Electronics, a declarat: "Panourile transparente, o aplicație foarte interesantă a tehnologiei ecranelor de ultimă generație, au un potențial uriaș de a schimba experiențele de vizionare în viitor. Un puternic susținător al pieței ecranelor transparente, Samsung are în plan dezvoltarea tehnologiei într-un nou motor de creștere pentru divizia noastră LCD".
Panoul transparent Samsung de 46 de inch (116 cm) are o rată de contrast de 4 500:1 și dispune de o rezoluție HD (1.366×768 pixeli) și o gamă de culori de 70%.
Distins cu Premiul CES 2012 pentru Inovație, panoul LCD transparent al Samsung este special creat pentru o gamă variată de aplicații de display pentru retaileri, cum ar fi showcase-uri pentru produse, uși pentru frigiderele comerciale și uși de tip platformă pentru stațiile de metrou din America de Nord, Europa și Asia. Acesta va fi folosit și pentru alte aplicații, inclusiv e-board-uri, ferestre informative, echipament medical, semnături electronice și dispozitive mobile.
Panoul transparent Samsung de 22 de inch, comercializat în prezent, a fost bine primit de către utilizatorii actuali și potențiali din sectoarele de telefonie mobilă, bijuterie și bunuri de lux, mulțumită dimensiunilor compacte și consumului mic de energie, alături de calitatea remarcabilă a afișajului.
Conform firmei de cercetări de piață Display Bank, se preconizează creșterea pieței de ecrane transparente de la 0,9 miliarde dolari la 87 miliarde dolari în 2025.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/tE06ELPwrH4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>