În Imperiul Leilor, investitori de top vor trebui să înțeleagă și să reacționeze rapid atunci când vor afla despre afaceri deja lansate sau idei de business cu potențial. Printre cei care vor putea finanța afacerile concurenților se află Cristian Onețiu, antreprenor de succes, care are business-uri în valoare de peste 100 de milioane de euro.
Cristian Onețiu este un om de afaceri de succes, care conduce două companii inovatoare pe piața românească: Life Care Corp și BioLogistic. A avut încredere în potențialul ideilor sale și a riscat totul pentru a le lansa: a vândut cele două apartamente pe care le deținea familia sa.
„Decizia de a mă implica în acest format și în această emisiune este pentru mine o continuare firească a ultimilor ani în care am susținut sute de antreprenori în programe de mentorat, atât personal, cât și la distanță. În următoarea perioadă îmi propun să fiu mult mai mult implicat ca investitor în afaceri ce au potențial internațional. Sunt foarte încântat că există o astfel de emisiune în România pentru că este nevoie de o educație antreprenorială, a managementului banilor și de construire a unui plan de afaceri. Mi se pare, de asemenea, extraordinar că această emisiune promovează și aduce în zona de televiziune, într-un format de entertainment, aceste valori care dezvoltă spiritul antreprenorial, cu accent pe construirea de planuri de proiecte funcționale în afaceri, atribute esențiale ale unui om adaptat, în ziua de azi”, a spus Cristian Onețiu, unul dintre investitorii de la Imperiul Leilor.
În emisiune, nu va evita nicio provocare și va răspunde fiecărei idei de afaceri cu zâmbetul pe buze. Este o persoană deschisă către nou și cu un spirit antreprenorial dezvoltat, așa că va putea identifica ușor afacerile care merită investiția sa.
Imperiul Leilor este o nouă emisiune de divertisment pe care o pregătește PRO TV, adresată celor care au deja o afacere sau o idee de business și vor să își vadă visul finanțat.
Imperiul Leilor este un format de televiziune care duce tensiunea la un nivel extrem de ridicat și este produs în peste 30 de țări: Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia sau Israel, ajungând astfel pe toate continentele. Formatul îi pune pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună de afaceri, să simtă potențialul ei și să lupte ca niște lei ca să câștige supremația asupra propunerii respective. Dar nu puțini vor fi cei care vor plecă acasă fără a obține finanțarea dorită.