Model fabricat pentru Europa, noul ix35 dispune de o gamă de motorizări îmbunătățite, incluzând noul propulsor alimentat cu benzină, ”NU” de 2.0-litri GDI (injectie directa de benzina), care oferă o putere mai mare, dar este totodată mai economic decât cel pe care îl înlocuiește – ”Theta-II” 2.0-litri. Motorul diesel ”R” beneficiază de o tehnologie curată de tip LP-EGR (reciclarea gazelor de eșapament).
Pentru a aduce mai multe imbunatatiri dinamicii si manevrabilitatii, noul ix35 beneficiaza de sistemul Hyundai de directie cu trei moduri de operare – FLEX STEER. Soferii pot alege intre modurile Normal, Confort sau Sport, pentru a personaliza nivelul de raspuns si experienta generala de condus. Farurile Bi-Xenon si sistemul de afisare TFT ofera soferului un camp vizual marit, in timp ce interiorul masinii a trecut printr-o serie de imbunatatiri semnificative dar si de detaliu, care puncteaza nivelul de calitate.
Allan Rushforth, vice-președinte senior și COO al Hyundai Motor Europe, anunță că, “noul ix35 este un model important pentru Hyundai in Europa. Luand in considerare ca varianta anterioara s-a bucurat de succes la nivel regional, ne-am asigurat ca imbunatatirile aduse noului model vor mentine aceasta popularitate. Aspectul, dinamica si noile caracteristici tehnice ale ix35 garanteaza faptul ca acest model isi va pastra elementele care l-au promovat anterior si, in acelasi timp, va oferi clientilor o varianta mult mai atragatoare de achizitie. ix35 a fost un model marcant pentru Hyundai. A permis schimbarea perceptiilor consumatorilor asupra gamei la nivel regional, prin calitatea europeana si prin designul atragator al formei ‘sculptura fluida’. Modelul ix35, cu noua gama de motorizari imbunatatita, cu ajustarile rafinate la nivel interior si cu aspectul elegant, va atrage o noua categorie de clienti in Europa.”
ix35 a devenit cel mai bine vandut model al marcii in Europa pana in momentul actual si va ramane, in continuare, extrem de popular in randul clientilor Hyundai – cu peste 87.000 unitati vandute in 2012. A fost primul model Hyundai care a prezentat forma de design ”sculptura fluida”, element de design pe care il pastreaza si noul ix35, incluzand aici grila hexagonala frontala – marca distinctiva a companiei. Modelul a fost conceput si dezvoltat la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa, din Rüsselsheim, Germania, si produs la fabrica companiei din Nošovice, Cehia.