Kanebo Cosmetics va comercializa în România produse din cadrul brandului de lux Sensai. România va deveni astfel cea de-a 33-a piaţă europeană de desfacere a companiei japoneze, potrivit Agerpres.
Piaţa românească a cosmeticelor se află în plină expansiune, cu un număr din ce în ce mai mare de clienţi cu venituri ridicate, relatează agenţia niponă.
Produsele Kanebo vor fi disponibile la 15 magazine din România în 2012, număr pe care compania japoneză intenţionează să-l ridice la 20 în 2014.
Un nou jucător pe piața locală a cosmeticelor
26 iunie 2012, 18:00
Ultima modificare în 26 iunie 2012, 21:00
Compania japoneză Kanebo Cosmetics va intra pe piaţa românească în luna iulie, prin intermediul distribuitorului Everet, potrivit agenţiei nipone Jiji Press.
Etichete: cosmetice,
intrare,
japonia
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- CUTREMURE, provocate de o companie petrolieră
- IMM-urile au o contribuţie mai mică şi suboptimală la crearea valorii adăugate brute şi a PIB
- Ernst&Young: Ce măsuri ar trebuie să ia companiile producătoare de bunuri de larg consum pentru a supravieţui
- Seceta financiară de după Hidroinsolvenţă
- EXCLUSIV Cu cererea de insolvenţă depusă la Tribunal, Hidroelectrica a atribuit 8 contracte fără licitaţie unei firme în doar două zile
- Andrei Ursulescu, Scandia: Ne uităm la piețele care oferă oportunități de creștere
- Schimbare provizorie în conducerea Oltchim
- Ursus aduce în Capitală sortimentul de bere nefiltrată
- (P) Dosarul electronic al pacientului și dosarul de consultanță juridică
- Romtelecom organizează pentru a doua oară „Cea mai mare oră de sport”