Unul dintre cele mai importante lanţuri de magazine din Germania, TEDi, se pregăteşte pentru intrarea pe piaţa din România. Cu ce se deosebeşte TEDi de alte magazine din ţara noastră?
Produse de vânzare la doar 1 euro!
Reţeaua a fost lansată în anul 2004 de către grupul Tengelmann, cel care a facilitat în 2010 şi intrarea Lidl pe piaţa locală, prin tranzacţia care a implicat cumpărarea de către Lidl a circa 100 de magazine de discount Plus.
Lanţul de magazine TEDi, denumit anterior T € Di, a fost lansat pe conceptul de a comercializa cât mai multe produse nealimentare la preţul de numai 1 euro, scrie Profit.ro.
Din magazinele TEDI se pot cumpăra articole de uz casnic, de petrecere, de bricolaj, papetărie, electrice şi jucării, dar reţeaua comercializează şi produse farmaceutice şi cosmetice.
Reţeaua de magazine TEDI are peste 2.400 de unităţi la nivel european
Lanţul de magazine german TEDi are sediul social la Viena, în Austria. Reţeaua controlează mai bine de 2.400 de magazine şi are 20.000 de angajaţi în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia şi Cehia.
În ultimii trei ani, TEDi a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și, în 2020, în Cehia.
Grupul Tengelmann a mai adus în România şi Kik Textilien
În luna decembrie a anului trecut, Tengelmann a vândut acţiunile deţinute la TEDi într-o operaţiune complexă cu grupul H.H. Cele două afaceri germane de familie au decis prin această tranzacţie să se despartă şi să acţioneze individual după 25 de ani de colaborare.
Astfel, Tengelmann va achiziţiona acţiunile deţinute în prezent de grupul HH la discounterul KiK, iar grupul HH va achiziţiona cota de 30% a grupului Tengelmann la TEDi. Aceste întreg proces se va încheia pe 30 aprilie 2021.
Tengelmann a adus şi brandul KiK în România. Retailerul Kik Textilien este printre primii zece cei mai mari furnizori pentru sectorul de retail german, cu 2.600 de magazine în Germania şi un total de aproximativ 3.400 la nivel european.