O mare companie internațională a decis să vină în România. Deținătoare a unui brand prezent în zeci de țări la nivel mondial și foarte cunoscut printre clienții din întreaga lume, compania a dechis primul magazin din România.
Brandul de fashion Marc O’Polo, prezent în peste 2.000 de magazine din 39 de ţări, a dechis joi primul magazin mono-brand din România, în cadrul centrului comercial Bucureşti Mall din Capitală, conform unui comunicat al companiei.
Marc O’Polo este comercializat în cadrul magazinelor Peek & Cloppenburg, iar intrarea directă printr-un magazin mono-brand „reprezintă un vot de încredere pentru piaţa locală de retail”. În mai 2019, compania deţinea 102 magazine proprii, alte 226 de unităţi mono-brand fiind operate în franciză. În plus, brandul şi-a câştigat notorietate şi prin intermediul partenerilor care operează magazine de tipul shop-in-store (782 unităţi) şi multi-brand (1.004 unităţi).
Pentru primul magazin din România, brandul fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm a ales un spaţiu cu o suprafaţă de 152 de metri pătraţi la parterul Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din România, deschis în urmă cu 20 de ani, se menţionează în comunicatul companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, care a intermediat tranzacţia.
„Datorită creşterilor semnificative din ultimii ani, piaţa locală de fashion continuă să atragă atenţia retailerilor internaţionali. Marc O’Polo este un brand premium, cu o bună notorietate la nivel local, ce se adresează consumatorilor care apreciază ţesăturile de calitate ale stilului casual contemporan. Suntem siguri că brand-ul îşi va găsi loc în peisajul retailului modern din Bucureşti şi marile oraşe”, a declarat Bogdan Marcu, partener retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Având sediul central în Munchen, Germania, Marc O’Polo are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul financiar ce s-a încheiat la 31 mai 2019 o cifră de afaceri de 472 de milioane de euro. Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.
„Deschiderea primului magazin mono-brand propriu în România reprezintă un nou pas important al strategiei noastre de extindere în Europa de Est. Deschidem astfel o nouă piaţă importantă pentru noi şi plănuim să ne extindem treptat prezenţa în România cu alte magazine”, a afirmat Maximilian Bock, director retail Marc O’Polo AG.