Premieră în România! Un lanț popular de restaurante vrea să deschidă cel puţin trei sedii în Bucureşti
Amintim că Submarine Burger a intrat recent pe piaţa fast-casual din România, însă produsele sale erau disponibile doar prin Glovo. Lanţul croat de burgeri, prezent în Zagreb, Rijeka, Split şi Zadar, deţine deja 13 locaţii.
La începutul anului 2022, brandul se extinde în afara pieţei croate, alegând România drept prima ţară în care urmează să deschidă noi locaţii, după o perioadă-pilot de prezenţă online pe platforma Glovo.
Decizia a fost luată după o etapă de testare a pieţei
În acest context, fondatorul și co-proprietarul companiei, Aleksandar Lazinica, a explicat că decizia de a deschide cel puţin trei restaurante în Bucureşti a fost luată după o etapă de testare a pieţei. Totodată, scopul acesteia este „de a aduce întreaga experienţă Submarine Burger clienţilor români, spune Lazinica.
„După o etapă de testare a pieţei, în acest an ne propunem să deschidem cel puţin trei restaurante în Bucureşti cu scopul de a aduce întreaga experienţă Submarine Burger clienţilor români. Când ne referim la strategia şi viziunea pe termen lung, intenţionăm să acoperim Bucureştiul cu restaurantele noastre şi să fim la dispoziţia unui mare procent din populaţie, care să poată veni să mănânce în restaurantele noastre şi să se bucure de mâncarea noastră, livrată inclusiv la pachet”, a declarat Aleksandar Lazinica, fondator şi co-proprietar al companiei croate Submarine Burger.
Submarine Burger a fost inclusă anul trecut pe lista Financial Times a celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creştere, ocupând locul 720. Este singura companie croată non-tech inclusă în clasament.
De asemenea, Submarine a înregistrat o creştere totală de 221,4% în 2019, veniturile companiei situându-se la 4,5 milioane de euro, cu un număr de 77 de angajaţi. Brandul plănuieşte să-şi extindă acţiunile de responsabilitate socială în România, anul acesta, susţinând o cauză relevantă pentru societatea românească.