Cel mai mare retailer de produse alimentare din Polonia își pregătește intrarea pe piața românească. Deocamdată nu se știe dacă acest lucru se va întâmpla în acest an sau anul viitor.
Grupul portughez Jeronimo Martins se pregăteşte să intre pe noi pieţe cu divizia sa poloneză Biedronka, una din noile pieţe potenţiale fiind România, a declarat vineri directorul grupului Jeronimo Martins, Pedro Soares dos Santos, transmite Reuters.
Jeronimo Martins deţine cel mai mare retailer de produse alimentare din Polonia, Biedronka.
„A venit momentul ca Biedronka să meargă dincolo de graniţele Poloniei. Ţara unde am dori să mergem este România… nu ştiu dacă acest lucru se va întâmpla în acest an sau anul viitor”, a spus Soares dos Santos.
România ar deveni a patra țară unde grupul este prezent
Dacă acest lucru se va concretiza, România va deveni a patra ţară unde va fi prezent grupul Jeronimo Martins, după Portugalia, Polonia şi Columbia.
Graţie rezultatelor solide ale afacerilor din Polonia, Jeronimo Martins a raportat joi o creştere de 7,9% a profitului net în 2019 în timp ce profitul operaţional a depăşit pentru prima dată pragul de un miliard de euro. Anul trecut vânzările realizate de Biedronka au crescut cu 8,8% în moneda locală, în pofida noilor reglementări care interzic supermarketurilor din Polonia să îşi deschidă porţile în unele zile de duminică.