Magazinul de jucării Noriel va ocupa 556 de metri pătraţi şi se va afla la parter, iar retailerul de modă LC Waikiki va avea o suprafaţă de aproximativ 1.124,5 de metri pătraţi. Odată cu lansarea centrului comercial Veranda, producătorul de cosmetice Farmec va deschide cel de-al doilea magazin Gerovital din Bucureşti.
'Veranda mizează pe complementaritatea ofertei comerciale din zona Obor şi ne dorim să aducem magazine dintre cele mai diverse, care să întregească lista de retaileri cu care am încheiat deja contracte de închiriere. Cele trei branduri redau foarte bine misiunea Veranda: aceea de a oferi fiecărui cumpărător o experienţă modernă, relaxantă şi de calitate.
Obiectivul nostru este să fim, practic, veranda care lipsea din această parte a Bucureştiului', a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.
Mall-ul va avea o suprafaţă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi, la care se adaugă alţi 15.000 de metri pătraţi de spaţii verzi, destinaţi relaxării şi petrecerii timpului liber. Centrul Veranda este prevăzut cu terase, restaurante şi locuri de joacă pentru copii, atât în incinta mall-ului, la Gymboland, cât şi în curte, precum şi un patinoar în aer liber.
Veranda va include un hypermaket Carrefour, cu o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi şi un concept nou, iar pe zona de fashion cumpărătorii vor găsi primul magazin Tati din România, dar şi spaţiile comerciale aparţinând H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend'or şi Optiblu. Nu vor lipsi nici magazinul pentru animale Petmag, librăria Diverta şi farmaciile Catena şi Sensiblu.
În zona de food court se vor afla restaurantele KFC, McDonald's, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia, Toan's şi Spartan. De asemenea, la nivel de servicii, vizitatorii vor avea la dispoziţie locaţii Orange, Telekom, Arsis, spălătoria EcoClean, saloanele de înfrumuseţare Evidence şi Salon Pro, tour-operatorul TUI, Silca, dar şi Maxbet.
Pe 27 octombrie, în centrul comercial Veranda vor avea loc o serie de evenimente artistice destinate vizitatorilor de toate vârstele. De asemenea, copiii vor avea ocazia de a participa la ateliere pregătite de Fundaţia United Way, în cadrul unui parteneriat cu Veranda ce are ca scop colectarea de fonduri pentru dezvoltarea programelor de educaţie, integrare socio-economică şi sănătate pentru copii, tineri şi vârstnici provenind din medii defavorizate.
Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. în Bucureşti, în zona Obor. Investiţia totală pentru dezvoltarea centrului comercial, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.