Deschiderea Colosseum Mall, planificată inițial pentru sfârșitul acestui an, este reprogramată pentru 2021, având în vedere impredictibilitatea mediului de afaceri sub impactul pandemiei Covid-19.
„Împreună cu partenerii noștri de afaceri am decis să vizăm anul 2021 pentru lansarea Colosseum Mall. Este o decizie naturală și responsabilă în contextul actual, pentru a diminua riscurile atât pentru noi ca dezvoltatori, cât și pentru brandurile care s-au alăturat proiectului nostru.”, a spus Mihai Dinu, Director General Colosseum Mall.
Au fost investiți 30 de milioane de euro
Colosseum Mall, o investiție de 30 milioane de euro, face parte din strategia de dezvoltare a centrului comercial existent, care este prezent pe piața locală de aproape 9 ani și înregistrează performanțe notabile în fiecare an.
Procesul de închiriere al Colosseum Mall este avansat, cu peste 85% din spații contractate. Mixul de chiriași include branduri cunoscute de modă, cafenele, restaurante și divertisment.
„Deși pandemia Covid-19 a influențat dinamica pieței de retail, proiectul Colosseum Mall rămâne atractiv pentru retailerii care doresc să se dezvolte și să își consolideze afacerile offline și online din România, pentru a crea o sinergie omnichannel mai puternică. De curând am semnat cu un celebru brand internațional de modă, care va fi anunțat săptămâna viitoare. Acest brand se bucură de o prezență online foarte puternică și va deschide un magazin flagship, un concept nou de 2000 mp în Colosseum Mall.”, a spus Doinița Ilie MRICS, Leasing Manager Colosseum Mall.
Mall-ul este mult așteptat de către oamenii din Nord-Vestul Capitalei
Colosseum Mall este așteptat de comunitatea din Nord-Vestul Bucureștiului și își propune astfel să își consolideze poziția de principală destinație de cumpărături și oportunități de petrecere a timpului liber din zonă.
Această extindere va consolida totodată și mixul existent de chiriași, care include retaileri importanți precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, Jysk, Sport Vision, LC Waikiki, Pepco și alte branduri importante care oferă o varietate mare de bunuri și servicii.
În prezent, centrul comercial Colosseum are un grad de ocupare de 100%, iar odată cu lansarea Colosseum Mall, suprafața închiriabilă va atinge 54.500 mp.
Despre Colosseum
Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum oferă un concept de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii « fashion » și sport, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Colosseum se bucură de o locație privilegiată, datorită proximității șoselei de centură București și a rutelor zilnice de comunicație dintre București și orașele Ploiești, Târgoviște și Pitești.
Accesul dinspre centrul capitalei și dinspre zonele adiacente este asigurat de bulevarde cu multiple benzi de circulație, precum Ion Mihalache, Grivița, Bucureștii Noi și Șoseaua Chitilei.
Transportul în comun se realizează prin intermediul stațiilor de metrou Străulești și Laminorului, a liniilor RATB 112, 422, a tramvaiului 45, precum și prin cele două linii de microbuze Carrefour cu puncte de legătură în piața Chibrit și localitatea Chitila.
Printre principalele branduri găzduite de Centrul Comercial Colosseum se află Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Esența Plant, Animax, precum și numeroase alte magazine importante de bunuri și servicii.