Glenmark România a anunţat numirea lui Claudiu Cheleş în funcţia de Manager de Vânzări şi Marketing. Cooptarea lui Cheleş în echipa Glenmark România se încadrează într-un proces mai amplu de recrutare desfăşurat de companie în vederea dezvoltării operaţiunilor sale în România şi a consolidării prezenţei pe piaţa locală. În cadrul Glenmark, Cheleş va fi responsabil cu definirea şi implementarea strategiilor de vânzări şi marketing, precum şi coordonarea a
Glenmark România a anunţat numirea lui Claudiu Cheleş în funcţia de Manager de Vânzări şi Marketing. Cooptarea lui Cheleş în echipa Glenmark România se încadrează într-un proces mai amplu de recrutare desfăşurat de companie în vederea dezvoltării operaţiunilor sale în România şi a consolidării prezenţei pe piaţa locală.
În cadrul Glenmark, Cheleş va fi responsabil cu definirea şi implementarea strategiilor de vânzări şi marketing, precum şi coordonarea activităţilor echipelor de promovare pentru întreg portofoliul de produse Glenmark, în vederea atingerii obiectivelor companiei în România: venituri nete de până la 50 milioane RON până în 2012 şi o cotă de piaţă de 0,63% în piaţa de produse cu prescripţie, având ca scop crearea platformei de lansare a propriilor entităţi chimice noi în anul 2013.
Înainte de a se alătura companiei Glenmark România, Cheleş a deţinut poziţia de National Sales Manager pentru Servier Pharma România. El este absolvent al Facultăţii de Medicină “Carol Davilla” din Bucureşti şi deţine o pregătire solidă în Management certificată de cursuri naţionale şi internaţionale şi susţinută de o experienţă de peste 7 ani în Management de Vânzări. Printre hobby-urile sale se numără ski-ul, speologia şi fotografia.
Glenmark Pharmceuticals Ltd este o companie farmaceutică globală, bazată pe cercetare, cu o gamă integrată de produse farmaceutice, cu sediul central în Mumbai, India. Compania este, în India, liderul în descoperirea de noi molecule. Glenmark deţine 11 molecule de bază aflate în diferite faze de dezvoltare în cercetările NCE&NBE. Trei din cele 11 molecule se află în faza a doua a dezvoltării, iar celelalte opt se află în stadii pre-clinice şi de descoperire, în vederea tratării afecţiunilor inflamatorii, disfuncţiilor metabolice şi oncologice.
Compania este prezentă în peste 80 de ţări din întreaga lume, inclusiv pe pieţele puternic reglementate ale SUA şi Europei. Produsele companiei sunt destinate mai multor segmente: dermatologie, medicină internă, pediatrie, ginecologie, ENT, cardiologie, diabet şi oncologie.
Glenmark a deschis operaţiunile pe piaţa din România în martie anul curent, România fiind cea de-a treia ţară din Europa în care compania a ales să îşi desfăşoare activitatea, după Cehia şi Slovacia.