TLC, canalul internaţional de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, este disponibil, începând cu această luna, în oferta de bază a Romtelecom şi NextGen, alături de Discovery Channel şi Animal Planet.
Lansat în România în ianuarie 2011, TLC oferă telespectatorilor programe documentare si de tip “reality”, despre subiecte cât se poate de variate, de la arta culinară, familie şi modă până la călătorii, sănătate şi întâmplări importante de viaţă. Printre programele sale se numără titluri cunoscute precum Regele cofetarilor, Poliţia vestimentară sau Rochia perfectă, cărora li se alătură serii noi, cum ar fi Masterchef US sau Probleme stânjenitoare. TLC este una dintre cele mai bine cotate televiziuni pentru femei în Statele Unite, fiind lansată în afara SUA începând cu anul 2010. TLC este acum disponibil în peste 100 de milioane de gospodării din aproximativ 170 de ţări.
“Începând cu luna martie, oferim şi abonaţilor Romtelecom și NextGen canalul TLC, care, la nivel global, este unul dintre cele mai apreciate posturi de televiziune. În Polonia, de exemplu, TLC este canalul de lifestyle numărul unu, atât în ceea ce priveşte audienţa, cât şi preferinţele spectatoarelor. Alături de Discovery Channel sau Animal Planet, TLC completează portofoliul nostru, oferind un conţinut unic, ce combină programele care ne ajută să ne îmbunătăţim viaţa de fiecare zi, cu cele care ne oferă şansa de a cunoaşte lumi şi preocupări diferite de alte noastre”, a declarat Ada Roseti, Director de Programe pentru Europa de Sud-Est la Discovery Networks.
În luna martie, TLC difuzează, în premieră pentru România, cel de-al 3-lea sezon din Masterchef US – începând din 6 martie, dar şi alte seriale noi, precum:
– Amish în lume – Un program despre un grup de cinci băieţi şi fete care decid să iasă din comunitatea Amish şi să călătorească la New York pentru a-şi testa principiile.
– Fashion Star – Alături de Jessica Simpson, Nicole Richie şi John Varvatos, supermodelul Elle Macpherson oferă unui grup de 14 designeri necunoscuţi şansa de a câştiga un premiu de milioane de dolari pentru a-şi lansa colecţiile în trei mari magazine din America.
– Secrete în familie – Un program despre secrete de familie dramatice şi bizare. De la copii schimbaţi la naştere până la părinţi secreţi, programul explorează cele mai incredibile drame de familie.
Canalul TLC este disponibil şi în pachetele de bază ale UPC, Akta, dar şi în ofertele altor operatori regionali.