Noul serviciu denumit “transpromoțional”, care derivă din termenii “tranzacție” și “promovare”, se referă la imprimarea mesajelor publicitare pe documente precum facturi, extrase de cont sau informări ce se trimit cu frecvență ridicată către clienții existenți.

 

Acest serviciu oferă oportunități de creștere a vânzarilor proprii, de reducere a costurilor promovării produselor noi sau economii substanțiale prin asocierea cu alte companii partenere în susținerea costurilor, toate utilizând un canal de comunicare existent.

 

Cele mai recente studii arată că mesajele tranzacționale sunt citite în proporție de 90%, față de 10% pentru cele din online și presa scrisă. Mai mult, rata de conversie în vânzari prin campaniile de marketing de tip transpromo este cu 50% mai mare față de campaniile online sau cele din presa scrisă, acest lucru datorându-se faptului că facturile sunt deschise imediat în proporție de 83%, citite cu atenție de aproximativ 65% dintre destinatari și păstrate în arhivele personale de 72% dintre aceștia.

 

“Ritmul alert de fiecare zi, accesibilitatea și adaptabilitatea ofertelor la specificul consumatorului, fac din printul tranzacțional un canal de promovare actual și eficient”,

 

susțin reprezentanții companiei Zipper, un jucător cu tradiție în economia românească (are o poveste care merge până în anul 1851), care activează în domeniile direct mailing, produse de securitate, procesare, precum si management de date și documente.

 

 

“Serviciul de corespondență integrată oferit de Zipper permite gestionarea întregului flux de comunicare: de la pregătirea și aranjarea bazei de date, producția materialelor suport necesare (hârtie, plicuri, etc), personalizarea cu mesaje promoționale, livarea corespondenței către destinatari, până la procesarea retururilor și actualizarea bazelor de date”, spun reprezentanții companiei.

 

Corespondența transpromo înseamnă mesaje adaptate la preferințele individuale ale clienților, facilitând trimiterea de mesaje diferite de la client la client, în funcție de criteriile selectate de expeditor, cum ar fi vârsta, sexul, localitatea, produsul sau abonamentul, etc.

 

“Avantajul acestei abordari se vede în cifre, conversia în vânzari fiind vizibil mai mare comparativ cu o campanie de publicitate cu mesaj generic, organizată pe o bază de clienți filtrată în prealabil”, mai spus reprezentanții Zipper, citând studiile realizate în acest scop.

 

 

Beneficiile serviciului Transpromo

Spre deosebire de flyerele expediate separat, mesajele dintr-un document tranzacțional rețin atenția pentru mai mult timp, iar clienții devin mult mai receptivi la conținutul facturilor primite și citite.

 

În cazul documentelor fiscale, culorile au un rol important în reamintirea mesajului, în înţelegerea conținutului acestora și în identificarea brandului. Astfel, facturile sau extrasele de cont personalizate color cu date variabile fac comunicarea mult mai eficientă și mai accesibilă.

 

 

“Putem spune că serviciul Transpromo oferit de Zipper transformă cu succes un generator de costuri într-o sursă de venit, prin utilizarea eficientă, în scop promoțional, a spațiului liber din facturile trimise către clienți”,  adaugă reprezentanții companiei.

 

Cu două centre de procesare în România, la Cluj-Napoca și Bucuresti și unul în Moldova, la Chișinău, Zipper acoperă nevoia de automatizare a companiilor din regiune, oferind soluții și servicii de procesare a datelor și a documentelor care sunt recepționate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.

 

De asemenea, Zipper susține companiile prin automatizarea procesării corespondenței, a arhivei, a datelor și a documentelor fizice și electronice, oferind clienților soluții adaptate nevoilor și specificațiilor fiecăruia.