Serviciul este disponibil tuturor clienţilor Orange care au cont pe www.orange.ro. În plus, şi cei care nu sunt clienţi Orange, dar îşi creează cont pe site-ul www.orange.ro, pot beneficia de serviciul de rezervare online, urmând ca apoi să meargă în magazin pentru ridicarea produsului.
 
Pentru rezervarea online a unui telefon, laptop sau a unei tablete, clienţii accesează magazinul online de pe www.orange.ro , selectează produsul dorit şi aleg opţiunea „vezi stoc magazine Orange şi rezervă produsul” pentru verificarea stocului din magazinul ales. În cazul în care produsul este în stoc trebuie să apese butonul „rezervă” şi, după confirmarea produsului, să achite o taxă de rezervare de 50 lei, TVA inclus. După rezervare clientul primeşte prin e-mail un voucher cu aceeaşi valoare, valabil 90 de zile. Voucherul poate fi folosit la plata produsului rezervat sau ulterior, în orice Orange shop, pentru alt tip de produs: telefon, laptop, tabletă, modem, accesoriu sau cartelă SIM PrePay. Produsul ales este rezervat timp de 72 de ore din momentul plăţii.

În prezent, din portofoliul Orange Care fac parte următoarele servicii: Orange Expert, Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, SIM Agenda Back-up, Transfer de conţinut, Buy-Back pentru telefoanele mobile, Backup Kit, , Asigurarea pentru telefon, modem şi tabletă şi serviciile oferite prin Care Center.

„Timpul este din ce în ce mai important pentru fiecare dintre noi. De aceea, pentru a-i ajuta pe clienţi să-şi eficientizeze timpul alocat vizitei la Orange shop, completăm acum serviciul de programare online, oferit clienţilor încă din 2011, cu serviciul de rezervare online a produselor. Prin noul serviciu, vrem să punem la dispoziţia clienţilor noştri o modalitate simplă şi eficientă de a face achiziţii din magazinele Orange, având siguranţa că vor putea ridica produsul atunci când vin în magazin” a declarat Adina Măntăilă, Distribution Development Project Manager la Orange România.