Coreenii de la Hyundai și-au dezvăluit planul de a deveni marca asiatică numărul 1 din Europa în timpul testului internațional al modelului i30. După trei luni au dezvăluit, parțial, și unul dintre vectorii campaniei care tocmai a început.
Cu intenția declarată de a depăși toate celelalte mărci asiatice care sunt vândute în Europa, Hyundai a dezvăluit numele și o primă imagine parțială a unui nou SUV compact care se va alătura gamei compuse din Tucson, Santa Fe și Grand Santa Fe.
Fără a da prea multe detalii despre model, Hyundai a anunțat că noul Kona se va alătura modelelor Tucson, Santa Fe și Grand Santa Fe, devenind cel de-al patrulea membru al familiei sale Sport Utility Vehicle (SUV) din Europa.
Conform oficialilor Hyundai, Kona contribuie la îndeplinirea obiectivului Hyundai de a deveni brandul asiatic numărul unu în Europa până în anul 2021, prin lansarea a 30 de noi modele și derivate ale celor existente.
Kona a fost construit având la bază încrederea Hyundai în gama sa de autovehicule din segmentul SUV, cu peste 1,4 milioane de unități vândute de la lansarea primei generații Santa Fe, în anul 2001.
Denumirea „Kona” are ca sursă de inspirație regiunea cu același nume din Hawaii, recunoscută pentru atmosfera vibrantă, similară stilului impetuos al noului model. Elementele caracteristice unui SUV, alături de designul progresist și sistemele avansate de comandă și control contribuie la sporirea atractivității viitorului model.
Citește și: