A făcut avere muncind din greu și cu mișcări financiare strategice

Adcock și soția sa au renunțat la carieră la 33, respectiv 35 de ani, după ce au acumulat o avere de aproape 900.000 de dolari lucrând în tehnologia informației. La scurt timp după pensionare, averea lor netă a crescut la un milion de dolari. „Nu m-am născut bogat. Nu am început propria noastră afacere. Niciunul dintre noi nu a moștenit o sumă substanțială de bani. Nu aveam nici măcar bătăi de cap, dar am acumulat avere muncind din greu și făcând mișcări financiare strategice”, susține el.

Acum, Steve Adcock vine cu câteva sfaturi pentru cei care vor să intre în lumea afacerilor, mai ales pentru cei care vin la interviuri de angajare.

1. Nu ignorați niciodată codul vestimentar

Am văzut oameni care s-au prezentat la interviuri de angajare într-un tricou și blugi, în timp ce eu purtam cămașă și costum. Asta arată o lipsă totală de considerație. Când mergeți să vă angajați, țineți cont de codul vestimentar! Aducerea unui caiet și a unui pix vă va ajuta, de asemenea, să arătați că sunteți pregătit și organizat.

2. Analizați cum vă puteți îmbunătăți

De obicei, la un interviu de angajare, sunteți întrebat care considerați că sunt punctele slabe. Cel mai bun mod de a răspunde este să fiți sinceri și să explicați că există anumite probleme cu care vă luptați, dar pe care vreți să le depășiți. De exemplu: „Am tendința să iau decizii pripite și uneori trec cu vederea micile detalii, așa că ajung să cer părerea altor membri ai echipei.”

3. Subliniați abilitățile unice de rezolvare a problemelor

Două întrebări pe care le-am pus mereu celor care veneau la interviuri de angajare au fost ”spune-mi cum ai rezolvat o problemă  banală folosind o soluție neconvențională” și ”descrie o perioadă în care ai eșuat și cum ai gestionat situația”. Mulți oameni se blochează la aceste întrebări pentru că nu vor să vorbească despre greșelile lor. Eu sunt interesat să văd cum au evaluat eșecul, cum și-au revenit și cum ar face același lucru în echipa mea.

4. Nu vă temeți să puneți întrebări inteligente

Am angajat oameni doar pentru că mi-au pus întrebări inteligente. Astfel de întrebări arată că vreți să fiți valoros pentru echipă. Iată un exemplu: ”Compania oferă angajaților programe de formare?”

5. Împărtășiți povești captivante

Unul dintre cele mai bune indicii că o persoană este potrivită pentru echipa mea a fost capacitatea sa de a spune o poveste. Cele mai bune povești sunt captivante, de neuitat și stârnesc emoție. Dacă veniți cu o poveste bună, interviul de angajare va fi mai interesant și plăcut pentru toată lumea, scrie CNBC.