Producătorul de produse cosmetice Cosmetic Plant prospectează piața din Portugalia şi vizează lansarea exporturilor şi pe această piaţă, anul viitor.
„Extinderea vânzărilor la export rămâne şi în 2015 un obiectiv important, după ce anul acesta am început livrările şi către piaţa din Ungaria şi a crescut ponderea vânzărilor de peste hotare în totalul business-ului”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Aceasta a subliniat că, dincolo de Ungaria, compania a exportat anul acesta şi pe alte pieţe precum: Grecia, Ungaria, Liban, Marea Britanie, etc.
Potrivit Susanei Laszlo, Portugalia se afla de mai multă vreme pe lista potenţialelor zone de dezvoltare a exporturilor, însă prezenţa companiei în cadrul Bazarului Diplomatic de la Lisabona au determinat o creştere a interesului pentru această zonă. Un alt motiv pentru care compania prospectează piaţa din Portugalia este asemănarea obiceiurilor de consum cu România.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca. În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro.