Un producător de televizoare, cu venituri de 34 mld. euro, țintește zona românească de consumer

Compania japoneză Sharp, al patrulea mare producător de televizoare din lume, are planuri mari în România, pentru 2013: își dorește să crească foarte mult pe zona de consumer, după ce, în ultimii ani, a devenit cunoscută datorită echipamentelor destinate marilor corporații, potrivit lui Mihai Radu, Managing Partner al AMI Communications, agenția de relații publice care va reprezenta acest brand pe piața locală.

AMI Communications va dezvolta o strategie de comunicare integrată, cu focus pe media relations, va oferi consultanţă privind social media, se va implica în organizarea evenimentelor Sharp şi, totodată, va implementa proiecte în care vor fi implicate activ categoriile ţintă ale companiei.

Sharp a fost fondată în 1912 la Tokio de Tokuji Hayakawa și are 55.580 de angajați la nivel global. În 2011, veniturile nete ale companiei au fost de aproape 34 de miliarde de euro.
AMI Communications a fost înfiinţată la începutul în 2005 ca filială a unei importante agenții de PR din Cehia, fiind și partener exclusiv în România al Edelman, cea mai mare agenție independentă de PR din lume.