Afacerile producătorului de cosmetice Cosmetic Plant au crescut cu peste 20% în primul semestru al acestui an, comparativ primele șase luni ale anului trecut. Totodată, potrivit unui comunicat de presă, perioada analizată a însemnat și extinderea exporturilor în ţările unde compania era deja prezentă, cât şi intrarea în noi pieţe europene.
„Majorarea cifrei de afaceri în prima jumătate din acest an a avut la bază mai mulţi factori. Asfel, lărgirea reţelei de distribuţie şi a sortimentaţiei de produse la partenerii deja extistenţi, lansarea gamelor Lift UP şi Miere & Lăptişor de matcă la finalului lui 2015 şi nu în ultimul rând exporturile au avut un impact pozitiv în rezultatele obţinute”, a declarat Susana Laszlo, Director General al companiei.
Astfel, business-ul companiei a ajuns la cca. 6 milioane de lei (cca. 1,33 milioane de euro), în prima parte din an. În ceea ce priveşte volumele de produse livrate, acestea s-au majorat cu 15% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la peste 655.000 de bucăţi.
În ceea ce priveşte exporturile, în intervalul ianuarie – iunie 2016, compania a încheiat parteneriate cu noi clienţi din Spania şi Grecia. În acelaşi timp, în Ungaria, unde există deja o reprezentanţă încă din 2014, a fost extinsă colaborarea, iar gama sortimentală pe această piaţă s-a îmbogăţit cu 17 produse noi. De asemenea, compania a lansat exporturile şi pe două noi pieţe, Franţa şi Cipru.
Altfel, după investiţii realizate şi în prima parte a anului, compania vizează ca până la finele lui 2016 să continue proiectul de retehnologizare a unităţii de producţie prin alocarea de noi fonduri. De asemenea, vizează extinderea depozitului de produse finite și reamenajarea zonei de birouri.
Cât despre planurile pentru anul în curs, Susana Laszlo estimează că business-ul companiei va creşte cu peste 10% comparativ cu 2015, când a ajuns la cca. 2 milioane de euro.