Este vorba despre berea Haiduc, un produs realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești. ”Cu un design special, identitatea de brand a produsului reinterpretează elementele caligrafiei medievale târzii”, a declarat, Dennis Biernatzki, General Manager Penny Market România.
Campania de promovare se conturează în jurul poveștii a trei frați care au pornit în căutarea unei rețete perfecte de bere. Astfel, după lungi căutări, poposind la curțile marilor berari ai vremurilor apuse, se reîntâlnesc în jurul focului, în codrul verde, unde au dat naștere berii autentice românești.
Penny Market, parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, a deschis primul magazin pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 219 magazine Penny Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală a continuat și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.