Potrivit datelor companiei, peste 30.000 utilizatori vizitează magazinul online în fiecare zi, targetul fiind persoanele cu vârste cuprinse între 20 – 60 ani. Cele mai multe cumpărături sunt realizate de publicul feminin, într-un procent de 60%, iar restul de 40% fiind înregistrat de publicul masculin.
Conceptul dezvoltat de companie este unul atractiv datorită mixului dintre utilitate și inovație, în primul rând. În prezent, retailerul online se dezvoltă masiv și își extinde portofoliul de branduri naționale și internaționale. De asemenea, pregătește lansarea unei noi categorii, respectiv cea a produselor naturale cu efecte pozitive asupra sănătății.
Primul produs din această categorie ce va fi lansat pe Teleshoponline.ro este Curcumin95 & BioPerine, un antiinflamator și antioxidant natural foarte apreciat la nivel mondial. Produsul conține 95% Curcumin & Bioperine, este fabricat în Europa.
Pentru 2018, compania anunță lansarea pe piața din România a 10 produse noi, de sezon, dedicate celor care își doresc să își îmbunătățească stilul de viață.