Acest lucru se datorează, printre altele, deschiderii sau achiziţiei a 54 de hipermarketuri, în special în China (+38) şi în Rusia (+8), a 63 de magazine de proximitate (din care 29 în Rusia şi 25 în Italia) şi a 22 de galerii comerciale, potrivit datelor companiei. Astfel, expansiunea contribuie la creşterea de 3% a cifrei de afaceri.

Activitatea parcului de magazine comparabile impactează negativ cifra de afaceri cu 1,3 %, şibenzinăriile cu     0,5 %, datorită scăderii cursului petrolului. În cele din urmă, efectul este uşor pozitiv (+0,3 %). Defavorabil în cazul activităţii din Rusia, care este compensată de aprecierea yuan-ului chinezesc.

În România, în toamna anului trecut, grupul francez Auchan, care este deţinut de familia Mulliez – cea mai bogată din Franţa, a finalizat procesul de fuziune prin absorbţie cu societatea care deţine cele 20 de hipermarketuri Real cumpărate în 2013 de la grupul german Metro.

Auchan România a deschis primul hipermarket în noiembrie 2006, în Bucureşti. În prezent are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al patrulea angajator privat din România şi cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2014.