Grupul Auchan anunţa o nouă organizare a sa la nivel internaţional. Cu această ocazie a fost anunţată crearea Auchan Retail, companie ce regrupează toate meseriile de comerţ alimentar : hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, drive şi e-commerce, condusă la nivel internaţional de Wilhelm Hubner, în calitate de Director General şi de Vianney Mulliez, în calitate de Preşedinte neexecutiv, informează un comunicat de presă.
Ionuţ Ardeleanu s-a alăturat Auchan România încă din 2006, începând cu manager de raion, apoi şef de piaţă şi până la director de magazin şi director regional.
Așadar, în noua organizare Auchan Retail România, comitetul de direcţiune va fi condus de Ionuţ Ardeleanu, director general, sub coordonarea lui François Remy, preşedinte neexecutiv Auchan România şi preşedinte executiv Auchan Luxemburg şi va fi alcătuit din directorii regionali şi cei 6 directori de servicii suport : Produs, Inovaţie, Performanţă, Eficienţă, Resurse Umane şi Finanţe.
Auchan România a deschis primul hipermarket în noiembrie 2006, în Bucureşti. În prezent are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al patrulea angajator privat din România şi cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2014.