Compania românească RURIS continuă acțiunile pentru sprijinirea autorităților, oferind, cu ajutorul World Vision România, 600 de aparate pentru igienizare. Sub deviza #puterniciîmpreună, RURIS face un apel către toți antreprenorii pentru a se implica activ în gestionarea acestei situații de criză.
Atomizoarele și aparatele de stropit vor ajunge la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, care le va împărți ulterior către structurile din teritoriu.
Solidaritatea este cuvântul de ordine
“Fără doar și poate solidaritatea este cuvântul de ordine în această perioadă. Compania RURIS face tot ce este posibil pentru a-i sprijini pe cei implicați în gestionarea crizei. Am început o serie de acțiuni sub deviza #puterniciîmpreună, pentru că ne dorim ca toată lumea să înțeleagă că doar dacă suntem uniți putem depăși aceaste momente extrem de dificile. Este un moment de maximă tensiune pentru toată lumea, dar cred că suntem capabili să depășim acest impas și, la final, să fim mai puternici și mai buni”, a declarat Cătălin Stroe, CEO RURIS.
“Ca de fiecare dată, și în această perioadă extrem de dificilă, răspundem nevoilor comunității. Ne aflăm într-o situație excepțională și acțiunile fiecăruia au mare greutate. Ne bucurăm că avem alături de noi companii responsabile, precum RURIS, care au decis să pună la dispoziţia autorităţilor aparate pentru igienizare, atât de necesare pentru limitarea extinderii coronavirusului”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.
Această nu este prima acțiune inițiată de compania din Craiova. RURIS și World Vision România au început demersul prin sprijinirea autorităților locale din Dolj, dar și a spitalelor din Craiova, care tratează bolnavii și suspecții de coronavirus.
“Mulțumim pe această cale cadrelor medicale și celor care se află în prima linie de acțiune, dar și companiilor care s-au implicat pentru a gestiona această situație de criză. Este un moment dificil și este important ca fiecare persoană în parte să conștientizeze că acțiunile sale pot provoca un efect în lanț”, adaugă Cătălin Stroe, CEO RURIS.
Despre World Vision România
World Vision România este o organizaţie care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.
World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.
Despre compania RURIS
RURIS a împlinit anul acesta 27 de ani de la înființare. Compania, specializată în motoutilaje pentru agricultură, are capital 100% românesc și a fost fondată în 1993 de către antreprenorul craiovean Cătălin Stroe. În cei 27 de ani de când RURIS este pe piață, compania a evoluat constant, și-a diversificat portofoliul de produse și a reușit să construiască o rețea solidă de parteneri la nivelul întregii țări. RURIS a devenit un adevărat brand care și-a construit reputația prin respectarea promisiunilor, dar și prin investițiile continue menite să vină în ajutorul clienților cu soluții fiabile, eficiente și de calitate. În ultimii ani, reprezentanții companiei s-au implicat activ în diverse campanii de Responsabilitate Socială, în special în domeniul Educației și cel al Sănătății.