Punctual, în cazul Paravion, dacă în 2015 cuplurile au plătit, în medie, 300 euro, pentru o mini-vacanță romantică şi au optat pentru destinaţii precum Roma, Paris, Munchen și Praga, anul acesta lista de preferinţe, dar şi bugetul, s-au modificat. Astfel, de această dată, destinaţiile preferate de Valentine’s Day sunt Roma, Paris, Lisabona şi Amstredam, iar bugetele alocate sunt, în medie, de 250 euro de persoană pentru un weekend romantic.
Cei mai mulți turiști care au optat pentru Amsterdam, au plătit 257 de euro de persoană pentru bilet de avion și 3 nopți de cazare cu mic dejun la un hotel de 3 stele. În ceea ce privește cele mai accesate pachete pentru capitala Portugaliei, acestea au costat, în medie, 340 de euro de persoană, prețul incluzând bilet de avion și 3 nopți de cazare cu mic dejun la un hotel de 3 stele. Doar Parisul s-a menținut în topul celor mai vândute destinații de Ziua Îndrăgostiților, pachetele la 280 de euro de persoană cu bilet avion și 3 nopți de cazare cu mic dejun la hotel de 3 stele fiind cele mai căutate.
”Având în vedere faptul că, per ansamblu, vânzările de city-break-uri au crescut, de la începutul anului și până în prezent, cu peste 55%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și cele pentru vacanțele de Valentine’s Day au evoluat semnificativ. Ponderea city break-urilor de Valentine’s Day din totalul vânzărilor de până acum este de 11%. De asemenea, comparativ cu 2015, în acest an au fost vândute cu 40% mai multe city-break-uri de Ziua Îndrăgostiților”, declară Remus Vișan, Managing Director Paravion.
Chiar dacă, în medie, românii au alocat un buget de 230 de euro de persoană pentru city break-urile de Valentine’s Day, au fost și persoane care au optat pentru un sejur romantic prelungit. Cel mai scump pachet de Ziua Îndrăgostiților vândut de Paravion în acest an a costat 950 de euro de persoană și a inclus biletul de avion și 7 nopți de cazare cu mic dejun la un hotel de 4 stele din Dubai.
Conform reprezentanților companiei, turiștii și-au rezervat din timp vacanțele de Valentine’s Day. Astfel, 8 ianuarie a fost ziua cu cele mai multe achiziții de pachete, respectiv 8% din totalul city break-urilor de Ziua Îndrăgostiților.
În ceea ce privește modalitatea de plată, majoritatea românilor a preferat să achite integral city break-urile de Valentine’s Day, având în vedere faptul că sumele cheltuite pentru acest tip de vacanțe sunt relativ mici. Astfel, din totalul clienților care au achiziționat pachete de Ziua Îndrăgostiților, doar 30% au optat pentru plata în două rate, reprezentând avans și diferența de achitat cu 14 zile înainte de plecare, potrivit Managing Director-ului Paravion.