Direcţia strategică de focusare pe media digitală, anunţată azi de conducerea Realitatea-Caţavencu înseamnă întărirea companiei F5, dar şi dezvoltarea unor proiecte TV în regiune.
După renunţarea la operaţiunile de print, Realitatea-Caţavancu, trustul media controlat de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu, se va concentra pe proiectele digitale dezvoltate de compania F5.
Înfiinţată în ianuarie 2009, compania de new media a grupului Realitatea-Caţavencu reuneşte sub un management unic toate resursele new media editoriale, de marketing şi vânzări, cât şi cele tehnice ale grupului. Printre altele, F5 coordonează activitatea site-urilor realitatea.net, money.ro, voxpublica.ro, cotidianul.ro, standard.ro sau catavencu.ro. În condiţiile în care va reuşi să vîndă unor alţi investitori titlurile de print, F5 ar putea pierde, totuşi, controlul site-urilor asociate brandurilor tipărite.
Controlează prin F5 companii implicate în proiecte multimedia
F5 deţine controlul şi în companiile Xipe Interactive (fondată alături de Senior Interactive), Free Road (alături de Tree Works), Sellerator şi Buyology (alături de Kondiment Group) şi Blue Idea (alături de antreprenorii Marius Cristea şi Costin Radu).
În 2009, F5 a pornit la drum cu peste 130 de oameni dedicaţi, dintre care peste 80 de jurnalişti digitali, şi este condusă de Dragoş Stanca, managing director şi membru al boardului Realitatea-Caţavencu.
Strategia lui Vîntu: închide în România, deschide în Moldova, Ungaria şi Serbia
Într-un interviu publicat ieri de capital.ro, Sorin Ovidiu Vîntu declara că şi-a extins deja afacerile de media în Moldova şi că are în vedere dezvoltarea în Ungaria şi în Serbia. „Anul viitor sper să mai deschid (televiziuni, n.r.) şi în Budapesta, şi în Serbia. În orice caz, până la nivelul anului 2011 voi avea celelalte două staţii deschise. În Moldova, în jurul datei de 14 februarie lansez”, a dezvoltat ideea Sorin Ovidiu Vîntu, într-un interviu acordat Hotnews.ro. Proiectul televiziunilor din Budapesta şi Serbia, vizează „un mix între Realitatea şi Money Channel, între economic si politic”, a mai declarat Vîntu.
DETALII:
Citeşte şi UPDATE 3 E oficial: Vîntu renunţă la publicaţiile de print.