Producţia noii uzine din Kecskemét (92 km de Budapesta) ar urma să demareze în 2020. Linia de asamblare va fi flexibilă, fiind adaptată pentru fabricarea de maşini cu tracţiune integrală, modele electrice, compacte şi sedanuri, a afirmat Markus Schafer, membru al Consiliului de Administraţie al Mercedes-Benz. Guvernul de la Budapesta sprijină investiţia cu o subvenţie de 38,5 milioane de euro.
Conform ministrului maghiar al Afacerilor Externe şi Comerţului, Péter Szijjártó, citat de Agerpres, procentul integrării furnizorilor din Ungaria la producţia primei fabrici Daimler a urcat de la 30% în 2016 la 50% în 2017.
Producţia şi exportul de autoturisme asamblate de constructorii străini este un factor important de creştere economică pentru Ungaria, ţară unde salariile muncitorilor calificaţi sunt sub nivelul din Occident. Anul trecut, industria auto a fost responsabilă pentru un sfert din producţia industrială a Ungariei.
Prima uzină Daimler de la Kecskemet a început producţia modelului Clasa B în luna martie 2012. Un an mai târziu a început să producă şi modelul CLA coupe, iar din 2015 CLA Shooting Brake.
În România, Daimler are două unităţi de producţie de componente auto, la Cugir şi Sebeş.