Ringier AG şi Axel Springer au semnat anul trecut un parteneriat în care fiecare dintre cele două grupuri de presă deţine jumătate din acţiuni. Operațiunile din România ale Ringier nu au fost incluse în această fuziune, care operează sub numele Ringier Axel Springer Media AG.
Axel Springer a participat în acest joint-venture cu afacerile societăţilor sale subsidiare din Polonia, Cehia şi Ungaria, iar Ringier cu afacerile din Serbia, Slovacia, Cehia şi Ungaria.
Autoritățile de concurență din Polonia, Serbia, Slovacia, Cehia, Germania, Austria și Elveția au aprobat deja fuziunea.
Ringier Axel Springer Media AG, grupul format în urma fuziunii, este unul dintre cele mai mari grupuri de presă din Europa de Est, cu aproximativ 4.800 de angajați.
SURSA: portfolio.hu
Ungurii nu i-au lăsat pe Ringier și Axel Springer să fuzioneze
15 aprilie 2011, 16:44
Ultima modificare în 15 aprilie 2011, 19:44
Regulatorul publisherilor din Ungaria nu a aprobat fuzionarea pe plan local dintre trustul elvețian Ringier și grupul german Axel Springer, pe motiv că fuziunea ar reprezenta un risc considerabil al diversității publicistice, se arată într-o informație publicată de media ungurești.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Martie 2011: 30 milioane de euro, investiți în publicitate în presa scrisă
- «Cum am devenit expert în vânzări»
- Războiul nervilor de la Realitatea se traduce în milioane de euro
- VICE, cea mai colecționată revistă din lume, în România
- Cel mai mare provider din domeniul educaţiei media din lume deschide o facultate în Bucureşti
- Obama le mulţumeşte cititorilor cărţilor sale că l-au ajutat să devină milionar
- Mai multă transparență pentru site-urile din România
- Propunere CA al Realitatea Media: Consiliu Editorial
- Trafic dubios la gsp.ro, după modelul wall-street.ro
- Preţul lui Ghiţă pentru cedarea Realitatea TV: 20 de milioane de euro